تبیان، دستیار زندگی
فجر پوراحمد قبل از "اتوبوس شب" به سینما فلسطین آمد حضور کیومرث احمدپور در سینمای ویژه رسانه‌های گروهی، قطع طولانی‌مدت اینترنت سینما فلسطین و درگیری لفظی منتقدان در نشست نقد فیلم "مصائب دوشیزه" بخشی از حاشیه‌های چهارمین ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حاشیه‌های چهارمین روز جشنواره فیلم فجر


پوراحمد قبل از "اتوبوس شب" به سینما فلسطین آمد

حضور کیومرث احمدپور در سینمای ویژه رسانه‌های گروهی، قطع طولانی‌مدت اینترنت سینما فلسطین و درگیری لفظی منتقدان در نشست نقد فیلم "مصائب دوشیزه" بخشی از حاشیه‌های چهارمین روز جشنواره فیلم فجر بود.

کیومرث احمدپور که امسال با فیلم سینمایی "اتوبوس شب" در جشنواره فیلم فجر حضور یافته و فیلم او روز 22 بهمن در سینما فلسطین به نمایش درخواهد آمد، دیروز قبل از ظهر به سینما فلسطین آمد و مدتی با دست اندرکاران جشنواره و مطبوعاتی ها گپ زد.

- بازار معرفی سایت ها و سی دی هایی که به معرفی سینمای ایران و جهان می پردازند، رو به روی سینما فلسطین داغ است. دست اندرکاران تبلیغ این نوع مراکز خصوصی درباره فعالیت ها و برنامه های خود مطالبی را در قالب نوشته یا سی دی ارایه می کنند.

- روابط عمومی جشنواره فیلم فجر امسال بسیار فعال است و با سرعت عمل بالا اخبار مختلف جشنواره را پوشش می دهد. اعلام دیر رسیدن فیلم "مخمصه" از نخستین ساعات آغاز به کار این سینما و جایگزینی سریع فیلمی دیگر نشان از سرعت عمل خوب روابط عمومی دارد.

- قطع طولانی مدت اینترنت در سینما فلسطین کار را برای اهالی مطبوعات، به خصوص خبرنگاران خبرگزاری ها و رسانه های اینترنتی، بسیار دشوار کرد. البته به گفته دست اندرکاران روابط عمومی اشکال فنی از سوی شرکتی است که در این زمینه قرارداد بسته است.

- نشست نقد و بررسی فیلم "مصائب دوشیزه" ساخته سیدمسعود اطیابی با حاشیه های به نسبت زیادی برگزار شد. یکی از خبرنگاران نسبت به خوانده نشدن سئوالش به شدت معترض بود. مسئول جلسه نیز دلیل نخواندن پرسش وی را ننوشتن نام خود بالای برگه سئوال عنوان کرد و درگیری لفظی این دو نفر مدتی طول کشید.

- برای برگزاری نشست "مصائب دوشیزه" پوریا پورسرخ قبل از اتمام نشست سالن را ترک کرد. ناصر چشم آذر که ساخت موسیقی فیلم را بر عهده داشت، خیلی دیر به جلسه رسید و روی صحنه نرفت. به بهانه پرسشی که از سوی یکی از خبرنگاران مطرح شده بود، به مهدی پاکدل توصیه کردند دیگر نقش زن مرده ها را بازی نکند. او هم پذیرفت.

منبع : مهر