تبیان، دستیار زندگی
بخت نیكبخت شب قبل از دربى 60 پرسپولیسى شد! انتقال علیرضا واحدى نیكبخت از استقلال به پرسپولیس، یكى از بمب هاى خبرى فصل نقل و انتقالات اخیر بود، البته ما هم مى دانیم كه این خبر كاملاً قدیمى شده اما مطمئن باشید بى دلیل ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

افشاگرى خرید جنجالى نیکبخت

نیكبخت شب قبل از دربى 60 پرسپولیسى شد!


انتقال علیرضا واحدى نیكبخت از استقلال به پرسپولیس، یكى از بمب هاى خبرى فصل نقل و انتقالات اخیر بود، البته ما هم مى دانیم كه این خبر كاملاً قدیمى شده اما مطمئن باشید بى دلیل به یادآورى آن روى نیاورده ایم.

یكى از پرسپولیسى هاى فصل پیش كه این روزها هم كمابیش با سرخ ها در ارتباط است، چند روز پیش و درخصوص انتقال نیكبخت خبرهاى جالبى را به ما داد، او گفت: چند شب قبل از دربى 60 یعنى همان بازى استقلال ـ پرسپولیس (19 اسفند 84) كه صفر ـ صفر شد و آرى هان سرمربى ما بود، من به همراه سرمربى تیم و یكى از مسؤولان باشگاه با هماهنگى انصارى فرد، در یك كافى شاپ با واحدى نیكبخت قرار گذاشتیم، او آمد و حدود یكى دو ساعت با هم حرف زدیم و همان شب همه چیز را تمام كردیم و به توافق كامل رسیدیم، حتى او قول داد كه دیگر به استقلال و هیچ تیم دیگرى فكر نكند و دیگر همه فكر و ذهنش پرسپولیس باشد. حتى آن شب آرى هان او را نصیحت هایى كرد كه تا آمدنش به پرسپولیس به آمادگى كامل برسد. او از ما پول هم مى خواست كه یك چك با مبلغ پایین به او دادیم تا ضمانتى براى صحبت هایمان وجود داشته باشد و حتى روى یك كاغذ غیررسمى همه چیز را نوشتیم. همه چیز طبق برنامه مان پیش رفته و بعد از پایان فصل كم كم مذاكراتمان با نیكبخت جدى تر شد، البته در ماه هاى گذشته هم با او ارتباط داشتیم، اما بعد از پایان فصل ماجراى انتقال او را علنى تر كردیم و همه فهمیدند.

آن موقع هم و بعد از اینكه استقلالى ها فهمیدند ماجرا دارد جدى مى شود شروع كردند به مذاكره براى برگرداندن نیكبخت. فتح اله زاده به علیرضا زنگ زده بود و او را به دفتر خودش كشانده بود كه او را برگرداند.

نیكبخت هم نامردى نكرده بود و با پشت كردن به همه قول و قرارهایمان به حاجى گفته بود اگر 70 میلیون چك از دسته چك خودتان به من بدهید برمى گردم استقلال اما باشگاه را قبول ندارم و وقتى فتح اله زاده به قریب گفته بود كه اگر 70 میلیون چك بدهند نیكبخت برمى گردد، قریب به جاى اینكه به فكر پول جور كردن باشد از طریق یك دوست مشترك به گوش انصارى فرد رسانده بود كه نیكبخت با ما مذاكره كرده و به شما پشت كرده بهتر است نگیریدش تا ما حسابش را برسیم اما انصارى فرد اشتباه نكرد و به نیكبخت زنگ زد اما علیرضا تلفن هاى او را جواب نداد تا یكى دو روز بعد كه از استقلالى ها خبرى نشد خودش به مدیرعامل ما زنگ زد و بعد شرایط همانطور پیش رفت كه همه دیدند و او با ما بست.

با شنیدن حرف هاى این دوست كه البته حجم بالایى از آن قابل نوشتن نبود، حتى مى توان به این نتیجه رسید كه عملكرد ضعیف نیكبخت در دربى شصتم و بازیهاى بعد از آن هم از همین قول و قرارهاى مخفیانه نشأت گرفته است كه جاى بحث و بررسى دارد.

البته  این خبر را  خشایار محسنى مدیر برنامه هاى آرى هان و یونگ نیز تایید کرده است .

نیکبخت رسما سرخپوش شد

نیکبخت : مسئولان استقلال جواب تلفنم را هم ندادند