تبیان، دستیار زندگی
لفن هوشمند Freedom 251 که به گوشی 4 دلاری معروف است، به زودی وارد بازار خواهد شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گوشی اندرویدی ٤ دلاری..!!؟

لفن هوشمند Freedom 251 که به گوشی 4 دلاری معروف است، به زودی وارد بازار خواهد شد.

بخش دانش تبیان

موبایل

بله درست خوانده اید! حتما با خود می گویید امکان ندارد گوشی هوشمندی با این قیمت وجود داشته باشد، اما اشتباه می کنید. تلفن هوشمند Freedom 251 که به گوشی 4 دلاری معروف است، به زودی وارد بازار خواهد شد. با ما همراه باشید تا توضیحاتی درباره این محصول بسیار ارزان به شما ارائه کنیم.

چند وقت پیش کمپانی قدیمی Ringing Bells که در شهر نویدای هند قرار دارد، اعلام کرده بود که تلفن هوشمندی با قیمت 251 روپیه یا همان 4 دلار را روانه بازار خواهد کرد. ما قبلا موفق شده بودیم نمونه ای از این دستگاه را از نزدیک مشاهده کنیم. علی رغم تردیدهای فراوان، تا کنون 70 میلیون درخواست برای گوشی ارزان این کمپانی به ثبت رسیده است. این شرکت اعلام کرده است که 2.5 میلیون عدد Freedom 251 را آرام آرام وارد بازار می کند. مدیر کل این شرکت گفته است که توزیع 200000 هزار دستگاه را روز جمعه آغاز خواهد کرد.

ما از اشتباه خود درس گرفته ایم و می خواهیم تا زمان ورود Freedom 251 به بازار سکوت کنیم. اکنون محصول 4 اینچی و دو سیم کارته ما آماده است.

Ringing Bells قصد دارد هر ماه 200000 دستگاه را به مشتریان تحویل دهد. همچنین این شرکت اعلام کرده که با توسعه دهندگان سوم شخص برای آماده کردن برنامه های این گوشی همکاری خواهد کرد. شرکت Ringing Bells رویاهای زیادی در سر دارد. موهیت گوئل مدیر کل این شرکت گفته است که ارزانترین تلویزیون در هند را ماه آینده به بازار ارائه می کند، اما این محصول به اندازه Freedom 251 ارزان نیست و 147 دلار قیمت خواهد داشت. نظر شما درباره این گوشی 4 دلاری چیست؟ اصلا آن را باور کرده اید؟!


منبع: ترنجی