تبیان، دستیار زندگی
علیرضا منصوریان در حاشیه نخستین تمرین تیم فوتبال استقلال گفت: «امیدوارم خدا کمک کند بتوانیم سال بسیار رویایی داشته باشیم و از خجالت هواداران در بیاییم. فکر نمی کردم در ماه مبارک رمضان اینقدر جمعیت به تمرین بیاید. به هواداران حق می دهم و به آن ها قول می د
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در نقل و انتقالات عقب نیستیم

علیرضا منصوریان در حاشیه نخستین تمرین تیم فوتبال استقلال گفت:  «امیدوارم خدا کمک کند بتوانیم سال بسیار رویایی داشته باشیم و از خجالت هواداران در بیاییم. فکر نمی کردم در ماه مبارک رمضان اینقدر جمعیت به تمرین بیاید. به هواداران حق می دهم و به آن ها قول می دهم نحوه بازی استقلال را عوض کنیم تا نشاط روی سکوها به مردم بازگردد.»

بخش ورزشی تبیان
منصوریان

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که جذب بازیکن به کجا رسید و از نقل وانتقالات تا اینجا راضی بوده، گفت:  «در نقل وانتقالات 6 بازیکن جذب کردیم که 4 نفر از آن ها نفراتی بودند که می شناختیم. 2 بازیکن هم از نفت آمدند و چون چهره نیستند و مردم با چهره هایی که در نقل وانتقالات جذب می شوند مقایسه می کنند، آن ها را نمی بینند. در نقل وانتقالات عقب نیستیم. قطعا 2 بازیکن خیلی خوب دیگر هم به استقلال اضافه خواهد شد.»
 وی در مورد جذب قاسم حدادی فر گفت: «این که به نوع بازی و رفتار او علاقه خاصی دارم شکی نیست. مگر ما چند هافبک مانند او داریم؟ اما شرایطی که گذاشته اند مناسب نیست. ما 2 هافبک را جذب کردیم. حاضریم پول رضایت نامه حدادی فر را بدهیم اما آن ها روی 2 مهره کلیدی ما دست گذاشته اند اما در حال حاضر همین 2و مهره ما هم هر کدام 3 میلیارد می ارزند.»
 منصوریان گفت:  «سعید آذری دوست خوب من است و مدت هاست که او را می شناسم اما باید بگویم آقای آذری برای جذب 2 بازیکن ما باید 6 میلیارد تومان پول بدهی چون حالا پیراهن استقلال به تن شان خورده است و قیمت شان 5 برابر شده.» سرمربی استقلال در مورد جذب پژمان منتظری و مجتبی جباری گفت: «اگر احساس کنم که حضور در استقلال ضرر مالی برای آن ها نمی شود قطعا درهای استقلال به روی آن ها باز است.» وی در مورد وضعیت احسان حاج صفی گفت: «اگر قرار باشد که در ایران بازی کند ما هم تلاشمان را برای جذب او انجام خواهیم داد.» سرمربی استقلال با اشاره به شرایط آرش افشین گفت: «توسط خرمگاه وضعیت او را زیر نظر دارم. اگر شرایط فیزیکی او مناسب باشد و بستری فراهم باشد این بازیکن را جذب می کنیم.»
وی در مورد جذب کنعانی زادگان و حاشیه های به وجود آمده در مورد او گفت: «اگر اصالتا بخواهیم بدانیم او چه رنگی است باید بگویم این بازیکن کارش را با استقلال ماهشهر آغاز کرد. من 2 سال پیش و در هتل اوین با او تمام کردم. 10 دقیقه با او صحبت کردم و پس از آن قرارداد امضا شد. مطمئنا این بازیکن آینده فوتبال ایران است و یکسری حرف های دلی با من زد که خوشم آمد.»
منصوریان از اضافه شدن یک دستیار به کادر فنی استقلال خبر داد و گفت: «یک مربی خارجی به عنوان دستیار در کنارم حضور خواهد داشت و طبق برنامه وی هفته آینده به ما اضافه خواهد شد.»


منبع : اسپرت