تبیان، دستیار زندگی
مدیر بخش سازمان ها و نهادهای نمایشگاه قرآن گفت: از امکانات و توانایی تمامی سازمان ها و نهادهای دولتی و عمومی برای برگزاری بهینه بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم بهره گرفته شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضور پررنگ سازمان ها و نهادها در نمایشگاه قرآن

مدیر بخش سازمان ها و نهادهای نمایشگاه قرآن گفت: از امکانات و توانایی تمامی سازمان ها و نهادهای دولتی و عمومی برای برگزاری بهینه بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم بهره گرفته شده است.

هومن بهلولی- روابط عمومی

نمایشگاه قرآن

به گزارش تبیان، "فرامرز شعاع حسینی"، مدیر بخش سازمان ها و نهادهای نمایشگاه قرآن در گفت  گو با ستاد خبری بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با بیان این مطلب افزود: مدیریت سازمان ها و دستگاه های دولتی در ساختار اجرایی کمیته تشریفات، تبلیغات و روابط عمومی در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن وظیفه مهم ارتباط با سازمان های دولتی را بر عهده دارد.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن بدون هماهنگی و حضور دستگاه های دولتی و عمومی امکان پذیر نیست.بنابراین برای تحقق این امر مهم از امکانات و توانایی تمامی سازمان ها و نهادهای دولتی و عمومی برای برگزاری بهینه نمایشگاه بهره گرفته شده است.

مدیر بخش سازمان ها و نهادهای نمایشگاه قرآن خاطرنشان کرد: هماهنگی با سازمان ها امکان حضور تمامی مسوولان بلندپایه، کارکنان و نهادهای مهم را برای بازدید از نمایشگاه فراهم کرده و موجب رونق و شکوفایی نمایشگاه خواهد شد.

شعاع حسینی تصریح کرد: بدون شک حضور مسوولان دستگاه ها و سازمان ها در نمایشگاه موجب بهره گیری از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در کشور شده و در نهایت می تواند به جایگاه مهم قرآن و عترت بیافزاید. وی افزود: تلاش کرده ایم با ارتباط مستمر و دایم با دستگاه های مربوطه قبل از برپایی نمایشگاه با برگزاری جلسات مکرر و نیز در ایام نمایشگاه زمینه تعامل و همکاری میان این سازمان ها را برای برگزاری بهینه نمایشگاه فراهم کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ارتباط مستمر با سازمان ها در بلند مدت می تواند کیفیت نمایشگاه قرآن را در سال های بعد افزایش داده و موجب انسجام آنان شود، خاطرنشان کرد: این بخش از نمایشگاه تلاش دارد یکی از بازوهای اجرایی برای حضور مسوولان بلند پایه، معاونان و مدیران کل و در نهایت کارکنان کلیه سازمان ها و وزارتخانه ها را فراهم کرده و در بلند مدت نتایج خوبی را در پیشبرد اهداف معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایجاد کند.

مدیر بخش سازمان ها و نهادهای نمایشگاه قرآن گفت: دستگاه های دولتی شامل وزارت آموزش و پرورش، وزارت ورزش و جوانان، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت بهداشت، جهاد دانشگاهی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه علمی کاربردی، وزارت علوم، دانشکده فنی و حرفه ای، دانشگاه معارف قرآن، دانشگاه فرهنگیان، بنیاد شهید و امور ایثارگران، خبرگزاری ایکنا، رسانه های قرآنی و بنیاد هابیلیان در مساحت تقریبی دو هزار متر مربع برای این دوره از نمایشگاه قرآن تجهیز و ساماندهی شده اند.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با شعار «به سوی فهم قرآن» از ٢٤ خرداد ماه تا ٨ تیر ماه مصادف با ٧ تا ٢٢ ماه مبارک رمضان به مدت ١٦ روز در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) از ساعت ١٨ الی ٢٣:٣٠ برگزار می شود.