تبیان، دستیار زندگی
موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان از شب گذشته تا پایان نمایشگاه قرآن کریم مسابقات پیامکی در محل غرفه برگزار خواهد کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آغاز برگزاری مسابقات پیامکی در غرفه تبیان

موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان از شب گذشته تا پایان نمایشگاه قرآن کریم مسابقات پیامکی در محل غرفه برگزار خواهد کرد.

هومن بهلولی- روابط عمومی

مسابقه پیامکی در غرفه تبیان

به گزارش روابط عمومی، نحوه برگزاری مسابقه پیامکی تبیان بدین صورت است که هر شب یک سوال قرآنی مطرح می شود و علاقمندان با ارسال گزینه صحیح به شماره پیامک 30004130 می توانند در مسابقه پیامکی تبیان شرکت کرده و در نهایت ساعت 22:30 قرعه کشی از میان کاربرانی که پاسخ مناسب را ارائه کرده باشند، انجام خواهد شد.
سوالات مسابقه پیامکی تبیان نیز از مقالات سایت تبیان طراحی شده است و بازدیدکنندگان با مراجعه به غرفه تبیان می توانند پاسخ مناسب را به پرسش طرح شده ارائه کنند.
مدیر روابط عمومی تبیان تصریح کرد: از خدمات دیگر غرفه تبیان در نمایشگاه قرآن کریم می توان به ارائه رایگان نرم افزارهای تلفن همراه و تبلت،  ارائه خدمات قرآنی به صورت آنلاین در شبکه اجتماعی تبیان، ارائه شبکه تخصصی قرآن تبیان، ختم قرآن و صلوات آنلاین و همچنین ارائه بستر های وبلاگی موسسه تبیان (تبلاگ) اشاره کرد.
گفتنی است، هدف موسسه تبیان از برگزاری مسابقه پیامکی در سطح بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، تعامل بیشتر با کاربران و بازدیدکنندگان و اشاعه فرهنگ اسلامی می باشد.

یادآور می شود، بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن از روز هفتم ماه مبارک رمضان به مدت 17 روز از ساعت 18 تا 23:30 پذیرای علاقه مندان خواهد بود.