تبیان، دستیار زندگی
فرماندار آبدانان گفت: کار روابط عمومی، شناسایی نیاز مردم، بیان خدمات و عملکرد واقعی و بدور از بزرگنمایی دستگاه های مختلف و ایجاد امید در جامعه است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کار روابط عمومی ایجاد امید در جامعه است

فرماندار آبدانان گفت: کار روابط عمومی، شناسایی نیاز مردم، بیان خدمات و عملکرد واقعی و بدور از بزرگنمایی دستگاه های مختلف و ایجاد امید در جامعه است.

هومن بهلولی- روابط عمومی

مجید عسگری

به گزارش روابط عمومی، مجید عسگری روز سه شنبه در گردهمایی مسئولان روابط عمومی ادارات و نهادهای دولتی و اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد: دولت تدبیر و امید برای نظرات نخبگان و لایه های مختلف مردم برای اصلاح امور عمومی جامعه ارزش و اهمیت زیادی قائل است .
وی با بیان اینکه روابط عمومی ها نبض تپنده دستگاه ها و پل ارتباطی مردم با مسئولان هستند، افزود: شناسایی، دریافت و دسته بندی مطالبات مردم یکی از مهم ترین رسالت روابط عمومی ها است .
عسگری با اشاره به برنامه های دولت برای رفع مشکلات مردم و تامین رفاه نسبی در جامعه تاکید کرد: مشارکت مردم ، تعامل با جریان های سیاسی و پذیرش راهکاهای مناسب اصحاب رسانه از اصول دولت یازدهم برای حل مشکلات است .
فرماندار آبدانان روابط عمومی ها را چشم بینای نظام اجرایی دانست و گفت: وفاق ملی، ایجاد امید و نشاط اجتماعی و تلاش برای رفع مشکل بیکاری جوانان مهمترین نیاز کشور است و همه دلسوزان به نظام اسلامی باید تلاش کنند با مراعات اصول کلی و چارچوب های نظام بر عزت و اقتدار ایران اسلامی بیفزایند .
عسگری خبرنگاران را سربازان عرصه اطلاع رسانی و خدمت به مردم دانست و افزود : روابط عمومی ادارات و نهادهای دولتی وظیفه دارند اطلاعات مورد نیاز خبرنگاران را در کمترین زمان جمع آوری و در اختیار آنان قرار دهند تا مردم از عملکرد دستگاه ها در حوزه خدمات رسانی، عمرانی و رفاهی آگاه شوند .