تبیان، دستیار زندگی
جامعه ورزش کشور در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی همچون سایر عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در سوگ آن امام و یاران باوفایش به سوگ نشستند. به گزارش تبیان ، ورزشکاران ایران اسلامی نیز همچون سایر اقشار مسلمان و ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضور پررنگ جامعه ورزش در عاشورا ی حسینی (ع)


جامعه ورزش کشور در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی همچون سایر عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در سوگ آن امام و یاران باوفایش به سوگ نشستند.

به گزارش تبیان ، ورزشکاران ایران اسلامی نیز همچون سایر اقشار مسلمان و شیعیان در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) با حضور در مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله (ع) و 72 یار باوفایش ، جلوه ای دیگر از ارادت جوانان ایران به ائمه اطهار علیهم السلام رابه نمایش گذاشتند.

در مراسمی که ظهر یکشنبه بعد از نماز ظهر در سازمان تربیت بدنی برگزار شد ، جمعی از ملی پوشان ، روسای فدراسیونهای ورزشی، مسوولان و کارکنان سازمان تربیت بدنی ، ورزشکاران ، فرمانده بسیج سازمان تربیت بدنی، حضور داشتند.

رییس فدراسیون گلف، شهریان مدیرکل مرکز توسعه ورزش بانوان، فاطمه ابوالقاسمی رییس فدراسیون ایروبیک و آمادگی جسمانی، مداحی رییس فدراسیون شطرنج، حیدری رییس فدراسیون همگانی، مشایخی رییس سازمان بسیج ورزش کشور، وزیری رییس فدراسیون اسکیت از جمله حاضران در این مراسم بودند.

پهلوان حسین رضازاده در حالی که پیشاپیش عزاداران حسینی (ع) در اردبیل حرکت می کرد ، پرچمدار کاروان سوگواری عاشقان اهل بیت در اردبیل بود.

محله ی طرشت واقع در غرب تهران محل گردهمایی بسیاری از چهره های مطرح فوتبال همچون امیر قلعه نویی ، حمید استیلی ، بادامکی ، محمد پروین بود .

علیرضا دبیر و محسن کاوه نیز در میان عزاداران در محله جوادیه حاضر بودند و با مداحی فرهاد کاظمی همچون سالهای گذشته شور و حالی به تکیه این محله دادند.

مصطفی دنیزلی سرمربی مسلمان سرخپوشان نیز با حضور در شهرک فرهنگیان باعث شد تا بچه محل های این شهرک حسابی از دنیزلی استقبال و پذیرایی کنند .

انصاری فرد هم با حضور در جنوبی ترین منطقه تهران به مداحی پرداخت و منطقه افسریه با مداحی مدیر عامل سرخپوشان حال و هوای خاصی به خود گرفته بود .

شمسایی : علم عاشورا همچنان برپاست

رضازاده : در محرم تمرین نمی کنم