تبیان، دستیار زندگی
اعلام زمان و نشانی محل برگزاری جلسات قرآنی ماه رمضان سراسر کشور
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اعلام زمان و نشانی محل برگزاری جلسات قرآنی ماه رمضان سراسر کشور

رمضان

نابر درخواست های فراوان مردمی و اعلام نیاز وارد شده برای معرفی جلسات قرآنی كه با حضور استادان قرآن كریم در ماه مبارك رمضان تشكیل می شوند، فهرست این جلسات در سراسر كشور منتشر می شود.

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری مهر، مدتی است جمع كثیری از مخاطبان رادیو قرآن در تماس های خود از نبود بانك مشخصی برای اعلام زمان و محل برگزاری جلسات قرآنی در ماه مبارك رمضان اطلاع می دادند و به همین نسبت درخواست های فراوانی برای اعلام فهرستی از این جلسات در استان های مختلف كشور مطرح شده بود.

به همین جهت رادیو قرآن در یك اقدام فوری، ضمن تماس با جمعی از استادان قرآن كریم در استان های كشور نسبت به تشكیل جلسه قرآن در شهرهای مختلف كسب اطلاع كرده و مجموعه اطلاعات این جلسات قرآنی را به همراه ذكر نام استاد، محل برگزاری، ساعت و روز تشكیل جلسه و موضوع جلسه در قالب یك فایل اكسل به تفكیك استان تهیه و تنظیم كرده است.

از اینرو فایل حاضر برای بهره برداری عموم مردم به ویژه خانواده ها، جهت حضور و بهره مندی از فضای قرآنی ماه مبارك رمضان به مردم قرآن دوست سراسر كشور هدیه می شود.

بدیهی است مجموعه اطلاعات كسب شده در زمان محدود ابتدای ماه مبارك رمضان توسط رادیو قرآن انجام گرفته و این فهرست قابل تكمیل شدن می باشد.

لینک دانلود


خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .