تبیان، دستیار زندگی
چطور می توان در ارتباط با زمین، عشق بورزیم به آن؟ آیا زایمان بدون غم وجوددارد؟ با ما همراه باشید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عشق من به زمین پاک

چطور می توان در ارتباط با زمین، عشق بورزیم به آن؟ آیا زایمان بدون غم وجوددارد؟ با ما همراه باشید.

گروه زندگی تبیان
هفته زندگی 21 خرداد

چطور در ارتباط با دیگران مچاله نشوید؟
شاید شما هم جز آن دست افرادی باشید که در تعاملات میان فردی خود احساس دستپاچگی می کنید. به طور کلی دستپاچگی به این معناست که فرد کارش را به درستی و در راستای هدف تعیین شده نتواند انجام دهد و در رفتار خود نشان دهد.

مهمتر از حجاب و چادر
پوشیدگی و حجاب از دستورات همه ی ادیان آسمانی است و ریشه در فطرت انسان ها دارد، اما به نظر شما از حجاب مهمتر چیست؟

با عشق یک طرفه چه کار کنیم؟
عشق، مثل قلب است. وقتی زندگی می آفریند که همزمان هر دو بطن آن بتپند. تپش یک بطنِ تنها فایده ای ندارد. عشق یک طرفه مثل تپش تک بطن است، یک تلاش عبث. اما خیلی از آدم ها این تلاش عبث را تجربه می کنند. آیا این تلاش بیهوده سرنوشت یک فرد است؟ چگونه می توان این تجربه محتوم به شکست را مدیریت کرد؟

آیا خانواده ما حامی زمین پاک است؟!؟!
هر یک از ما از کودک گرفته تا بزرگسال با هر شغل و عنوانی و از هر طبقه ای نسبت به جامعه ی اطرافمان و مسایل و مشکلات زیستی اش مسئولیم و نمی توانیم انتظار داشته باشیم فقط سازمان های دولتی جوابگوی نیازهای این حوزه باشند.

زایمان بدون غم
برخی از خانم ها که چند روزی از تولد فرزندشان می گذرد ممکن است دچار احساس بی ارزشی، بی حوصلگی و یا کسالت و خستگی بشوند. به این حالت که کاملا طبیعی  است و افسردگی پس از زایمان گفته می شود. نقش پدر فرزند در کم کردن این احساسان منفی مادر بسیار موثر و تاثیر گذار می باشد.

راهنمای خرید لباس، برای دختر نوجوان
من به عنوان مادر سه دختر، می توانم بگویم هیچ چیزی بیشتر از لباس خریدن برای این دخترها روی اعصاب آدم نیست!

حساسیت روی خط انتقاد
انتقاد می تواند تاثیر عمیقی داشته باشد اما لازم نیست حتما ناتوان کننده و سرکوب گر باشد. اگر شما هم یک فرد خیلی حساس و آسیب پذیر هستید و با نقد و انتقاد در جدالید، در اینجا چند راهکار برای تان داریم تا بتوانید همراه با تجربیات تان در زمینه انتقاد و نگاهی درست تر به آن، روبه جلو حرکت کرده و رشد کنید.

چگونه از آسیبهای اخلاقی برحذر باشیم؟
شما چگونه می خواهید از امروز خوب باشید؟ آیا تصمیم دارید تغییر کنید؟ روی کدامیک از بی اخلاقی هایتان خط خواهید کشید؟ نگویید که تقصیر با دیگران است و شما عاری از گناه اید، کمی به آنچه کرده اید قاضی گونه بنگرید. امروز روز خوبی است اگر بخواهید پای سفره مهمانی و مهربانی خدا کمی تغییر کنید و دلهایی را که شکسته اید، بند بزنید، یادتان باشد سی روز مهلت کمی نیست حتما چک دوستی و مهربانی هایتان وصول خواهد شد.

یک ضیافت به یاد ماندنی
امسال اولین ماه رمضان زندگی مشترک من و بهنام است. ما شش ماه پیش ازدواج کردیم و این اولین روزه داری بود که کنار هم تجربه می کردیم.

مشکلات دوران عقد را شکلات کنید
آیا در دوران نامزدی و عقد هم می توان شناخت کسب کرد؟ رفت و آمدهای دوران عقد چقدر باید باشد؟روابط زناشویی چگونه باشد؟

مرهمی مردانه برای دردی زنانه
وقتی مقاربت برای زن دردناک می شود، خیلی چیزها تحت تأثیر قرار می گیرند. یکی از آنها احساسات شوهر نسبت به خود و همسرش است. برای مدیریت این موقعیت چالش برانگیز و تسریع در بهبودی زن، یک مرد چه کارهایی می تواند انجام بدهد؟

حاضرم همه ی خیابان های دنیا را جارو بزنم!
به راه پله خانه مان نگاهی انداختم، از آشغال و لک و کثیفی، جای تمیز و سالم نداشت، جارو برداشتم و دو طبقه از ساختمانمان را جارو زدم، بعد یک دستمال پارچه ای خیس کردم و عین کوزت تو داستان بینوایان، شروع به دستمال کشیدن راه پله کردم.


مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.