تبیان، دستیار زندگی
خوشنویسان آیات، روایات و احادیث را کتابت کردند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کتابت آیات، روایات و احادیث

title

نمایشگاهی از خوشنویسی و نقاشی‌خط با عنوان «گلواژه های آسمانی» از ۱۸ تا ۳۱ خردادماه در نگارخانه‌ شماره یک و دو فرهنگسرای گلستان برگزار می‌ شود.

مراسم افتتاحیه  این نمایشگاه که ساعت ۱۷ روز سه شنبه ۱۸ خردادماه جاری با حضور استادان غلامحسین امیرخانی، علی شیرازی، جواد بختیاری، امیراحمد فلسفی، محمدعلی سبزه کار، داوود رزمجو و رسول مرادی  برگزارخواهد شد، تعداد ۵۰ تابلوی نقاشی خط و خوشنویسی در ابعاد ۵۰ در ۷۰ همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان به نمایش در می‌ آید.

موضوعات تابلوهای این نمایشگاه آیات، روایات، احادیث، اسامی و القاب با محوریت رسول اکرم (ص)، امام علی (ع) و سوره کوثر و ولایت به سبک نستعلیق و نستعلیق شکسته از آثار هشت خوشنویس ممتاز و فوق ممتاز انجمن خوشنویسان ایران است.

همزمان با برپایی این نمایشگاه در روزهای ۱۹ و ۲۶ خردادماه جاری کارگاه خوشنویسی با عنوان غربستان در مدح حضرت علی (ع) با حضور داوود رزمجو و استادان خوشنویسی از ساعت ۱۶ تا ۱۹ برگزار خواهد شد.

علاقه ‌مندان برای دیدار از این نمایشگاه و حضور در این کارگاه می‌ توانند در تاریخ ‌های یادشده به نشانی نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، ضلع شمالی بوستان فدک، نگارخانه ‌ شماره‌ یک و دو فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند.


خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .