تبیان، دستیار زندگی
مهاجم جوان کشورمان موفق شد در بازی دوستانه مقابل مقدونیه هر سه گل تیم ملی را به ثمر برساند. این موضوع از آن نظر اهمیت دارد که آخرین بار 26سال قبل یک بازیکن ایرانی توانسته بود هر سه گل تیم ملی در یک مسابقه را به تنهایی به ثمر برساند و فقط نام خودش را در فه
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

این تجربه، چند برابر شیرین بود

مهاجم جوان کشورمان موفق شد در بازی دوستانه مقابل مقدونیه هر سه گل تیم ملی را به ثمر برساند. این موضوع از آن نظر اهمیت دارد که آخرین بار 26سال قبل یک بازیکن ایرانی توانسته بود هر سه گل تیم ملی در یک مسابقه را به تنهایی به ثمر برساند و فقط نام خودش را در فهرست گلزنان به ثبت برساند، اما حالا سردار جوان این تجربه را تکرار کرده است.

بخش ورزشی تبیان
سردار آزمون

آزمون درباره ادامه درخشش هایش در لباس تیم ملی که با نخستین هت تریکش برای این تیم همراه بود گفت: «واقعا از این بابت خوشحالم و امیدوارم این اتفاق ادامه دار باشد. گلزنی با لباس تیم ملی افتخار بزرگی است و حس این افتخار برای سه باردر یک بازی چند برابر شیرین است. البته واقعیت این است که گل های من نتیجه تلاش همه بازیکنان بود و پاس خوب آنها را به گل تبدیل کردم. در واقع من فقط جاگیری کردم و توانستم کار خوب آنها را تمام کنم.»


منبع : اسپرت