تبیان، دستیار زندگی
معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در حاشیه بازدید از موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان از ابراز علاقه خود برای همکاری با این مجموعه گفت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری:

علاقمند به همکاری با مجموعه تبیان هستیم

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در حاشیه بازدید از موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان از ابراز علاقه خود برای همکاری با این مجموعه گفت.

هومن بهلولی- روابط عمومی

بازدید دکتر سورنا ستاری؛ معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ایران از موسسه تبیان

به گزارش تبیان، دکتر سورنا ستاری؛ معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و رئیس بنیاد ملی نخبگان در حاشیه بازدید از موسسه تبیان گفت: یکی از دغدغه های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نحوه تجاری سازی فرهنگ اسلامی می باشد که مجموعه تبیان توانسته به خوبی به این مهم دست پیدا کند.

وی افزود: تلاش ما بر این است تا بتوانیم امکانات کشور را در آینده ای نزدیک بر روی زیر ساخت های موسسه تبیان متمرکز کرده و به بهره برداری تجاری برسانیم.

دکتر ستاری گفت: بسیاری از شرکت های دانش بنیان نیز می توانند از امکانات و بستری که موسسه تبیان در زمینه زیرساخت آماده کرده است، بهره برداری کنند.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری افزود: مهمترین دغدغه ما به کار گیری فرهنگ غنی و باستانی ایران زمین در قالب های نوین در زندگی روزمره مردم می باشد که برای تحقق آن نیازمند همکاری شرکت های دانش بنیان با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هستیم.

وی افزود: مجموعه هایی همچون موسسه تبیان به عنوان شتاب دهنده ها و فراهم کنندگان بستر مناسب برای شرکت های دانش بنیان می توانند در تحقق اهداف ما در زمینه احیای فرهنگ اسلامی در زندگی روزمره افراد کمک بسیاری نمایند.

بازدید دکتر سورنا ستاری؛ معاون علمی و فناوری رئیس جمهور ایران از موسسه تبیان

دکتر ستاری عنوان داشت: پیشرفت دانش و فناوری در هرکشوری نیازمند رشد و شکوفایی بخش خصوصی می باشد که بخش دولتی به عنوان ابزار و حمایت کننده در کنار آن قرار گیرد.

رئیس بنیاد ملی نخبگان گفت: مشاهده رتبه سایت تبیان و میزان حضور کاربران در این سایت نشان از موفقیت آن در عرصه فضای مجازی دارد که تداوم این موفقیت مستلزم ادامه تلاش و ارائه بروزترین خدمات است.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در حاشیه بازدید از بخش های مختلف موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، صفحه رسمی در شبکه اجتماعی تبیان ایجاد کرد.

گفتنی است، در پایان این دیدار که در روز یکشنبه ٩٥/٠٣/٠٩  باحضور جناب آقای دکتر ستاری و هیأت همراه، حجت الاسلام و المسلمین خاموشی و جمعی از مدیران موسسه تبیان برگزار گردید، مقرر شد تا طی روزهای آتی، جلسات کارشناسی میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و موسسه تبیان برای شناسایی دقیق ظرفیت های همکاری موجود، برگزار شده و نهایتاً جهت پیگیری عملی همکاریهای فیمابین، تفاهم نامه ای منعقد شود.