تبیان، دستیار زندگی
لال صفر فقر گلزن در فولادشهر! جمعه 6/11/1385 ساعت: 15/30 ورزشگاه فولادشهر ذوب آهن صفر استقلال صفر داور: سعید مظفرى زاده كمك ها: رسول فروغى و علیرضا یزدانى اخطار: محمد منصورى و مهدى زارعى(ذوب آهن) مرتضى هاشمى زاده و ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ذوب آهن صفر ـ استقلال صفر

فقر گلزن در فولادشهر!


جمعه 6/11/1385

ساعت: 15/30

ورزشگاه فولادشهر

ذوب آهن صفر

استقلال صفر

داور: سعید مظفرى زاده

كمك ها: رسول فروغى و علیرضا یزدانى

اخطار: محمد منصورى و مهدى زارعى(ذوب آهن) مرتضى هاشمى زاده و حسین كاظمى (استقلال)

تماشاگر: 20 هزار نفر

ذوب آهن: فابیو كاروالیو، مصطفى صالحى نژاد، سپهر حیدرى، گئورگ استراتولات، حسن اشجارى، محمد منصورى، محمد صلصالى، مهدى زارعى (قاسم حدادی 58 )، اسماعیل فرهادى (وحید امرایی 82 ) ،  مهدى رجب زاده و علیرضا نورمحمدى (على طهماسبی 50 )

سرمربى: رسول كربكندى

استقلال: وحید طالب لو، محمود فكرى، پیروز قربانى، على انصاریان، حسین كاظمى، میثم بائو (مجتبى جبارى  75 ) ، اصغر طالب نسب، بهشاد یاورزاده، مهدى امیرآبادى، محسن یوسفى (داسیلوا 46 ) و مرتضى هاشمى زاده (على علیزاده 81 )

سرمربى: صمد مرفاوى

استقلال دیروز در حالی به مصاف ذوب آهن رفت که یک خبر خوش دریافت کرده بود و آن این بود که رقیب سنتی آنها در برابر ابومسلم تن به شکست4 بر 3 داده  بودند .همچنین اغلب تیم های تعقیب کننده صدر نشین نیز در برابر حریفان خود مغلوب شده بودند .

هر 2 دو تیم  از همان شروع بازى با فوتبالى سریع و درگیرانه قصد تمركز بر بازى و حفظ میانه میدان را داشتند اما در نهایت به دلیل عدم دقت و فقدان هماهنگى كمتر موفق به ایجاد موقعیت هاى گل مى شدند و نمى توانستند به خواسته هایشان برسند هر چند به نظر می رسید که اگر تا صبح هم بازی می کردند به گل نیز نمی رسیدند.

ذوب آهن در تركیب خود خلعتبرى با تكنیك را نداشت و در آن سوى میدان انصاریان جایگزین صادقى در خط دفاعى استقلال شده بود تا به نوعى او هم دلخور نباشد و در تركیب قرار گیرد.

بیشتر دقایق بازى چه در نیمه نخست و چه در جریان 45  دوم توپ در میانه میدان ضربه مى خورد و شاید به جرأت بتوان گفت موقعیت صددرصد گل براى هیچ كدام از 2 تیم به وجود نیامد.

در این بازی دو تیم عملکرد چندان موفقی را به معرض نمایش نگذاشتند و مردان هر دو تیم بازی بی هدف و سراسر کم هدف را ارائه دادند.

این نتیجه هم آنقدر که سایپا و پرسپولیس را خوشحال کرد هم آنقدرنیز باعث ناراحتی هواداران آبی پوشان شده بود چون حالا رفته رفته استقلال دارد لیگ را هم از دست می دهد تا طرفداران این تیم بیش از پیش از تیم خود ناامید شوند.

استقلال نشان داد بدون تقویت كادر فنى و جذب یكى دو مهره تأثیرگذار به خصوص در فاز تهاجمى در آوردگاه آسیایى ره به جایى نمى برد و شاید اگر دلخوشى از بابت بازگشت جبارى را كنار بگذاریم باید همچنان به دنبال راه حل هایى براى بیرون آوردن استقلال از این بحران كه در عدم ارایه تاكتیك و فوتبال حساب شده خلاصه مى شود باشیم. بازى دیروز براى آبى ها بدون گل تمام شد تا این تیم فشار باخت را مثل بازى با مقاومت به دوش نكشد و بازیكنان این تیم حداقل به این موضوع دلخوش باشند كه نباید در هفته آینده مورد موآخذه قرار گیرند و جواب پس بدهند، اما آیا واقعاً نه براى لیگ دشوار قهرمانان آسیا كه حتى براى همین لیگ برتر خودمان مى توان شانسى براى آنها قائل شد؟

در جاشیه دیدار استقلال – ذوب آهن

*داسیلوا مهاجم برزیلى آبى ها قبل از شروع دیدار دیروز به رختكن تیم سابقش رفت و با ذوبى ها خوش و بش كرد.

*شلوغى جایگاه VIP باعث شد تا محمد رضا خلعتبرى، عیسى ایندوى و محمد همرنگ 3 بازیکن ذوب آهن كه در تركیب اصلى نبودند از جایگاه خبرنگاران بازى را دنبال كنند که این هم در نوع خود جالب بود.

*محمد نوازى و سعید لطفى كه در لیست 18 نفره استقلال قرار نگرفته بودند دیروز از جایگاه VIP بازی را دنبال كردند.

*با وجود آنكه شنیده مى شد امیر قلعه نویى رییس سازمان فوتبال استقلال و سرمربى تیم ملى به اصفهان مى رود تا این بازى را از نزدیك ببیند اما اینگونه نشد و قلعه نویى در فولادشهر آفتابى نشد. همچنین هیچ كدام از اعضاى كادر فنى تیم ملى هم كه بیشتر بازیهاى لیگ را از نزدیك مى بینند به دیدن این بازى نیامدند.

جباری : مقابل ذوب آهن بازی می کنم