تبیان، دستیار زندگی
سومین دوره مسابقه بین المللی نقاشی و خوشنویسی پاراآرت ژاپن با هدف تقویت خود باوری و اعتماد به نفس افراد دارای معلولیت، بالا بردن آگاهی و درك عمومی از مسائل معلولان و ترویج مبادلات هنری معلولان...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسابقات بین المللی پاراآرت توکیو2016

مسابقات بین المللی پاراآرت توکیو2016

حضور مجدد توان یابان هنرمند ایرانی در مسابقات بین المللی پاراآرت توکیو2016

سومین دوره مسابقه بین المللی نقاشی و خوشنویسی "پاراآرت ژاپن" با هدف تقویت خود باوری و اعتماد به نفس افراد دارای معلولیت، بالا بردن سطح آگاهی و درك عمومی از مسائل معلولان و ترویج مبادلات هنری در عرصه بین المللی با شعار "هنر فراسوی محدودیت ها و معلولیت ها" و همکاری مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد و مشارکت 40 کشور دیگر در شهر توكیو برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ سومین دوره "پاراآرت ژاپن"  در رشته های نقاشی و خوشنویسی، تیرماه سال جاری با نمایش 70 اثر از توان یابان بیش از 40 کشور آسیایی برگزار می شود، نظر به حسن همکاری مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد در برگزاری دوره گذشته و انتخاب و معرفی 2 هنرمند عزیز کشورمان در جمع 10 اثر برتر آن دوره از مسابقات، بار دیگر مجتمع رعد شرایط حضور آثار هنرمندان توان یاب ایرانی را در نمایشگاه توکیو 2016 به درخواست برگزار کننده ژاپنی فراهم کرده است.


بر اساس این گزارش؛ علاقه مند به شرکت در این رویداد بین المللی می توانند آثار نقاشی و خوشنویسی خود را حداکثر تا تاریخ 15 خرداد به پست الکترونیکی دبیرخانه مسابقات مستقر در روابط عمومی مجتمع رعد به نشانی:festival@raad-charity.org  ارسال نمایند.

آثار دریافتی پس از بررسی توسط اساتید مجرب کشور انتخاب و فایل تصویری آثار برگزیده برای انتخاب نهایی در اختیار برگزارکننده ژاپنی قرار می گیرد و پس از تأیید پارآرت، اصل آثار منتخب برای حضور در نمایشگاه پایانی به توکیو ارسال خواهد شد.


شرایط ارسال و شرکت در مسابقه:

آخرین مهلت ثبت نام و ارسال آثار 15 خرداد است و این تاریخ به هیچ عنوان تمدید نمی شود.
  ارسال فایل تصویری آثار باید با فرمت jpg و وضوح  300 dpi  باشد.
  رعایت حداکثر ابعاد 81*65 سانتیمتر برای نقاشی و 135*70 سانتیمتر برای خوشنویسی الزامی است.
 فایل word اطلاعات فردی شرکت کننده در سایت مجتمع رعد به پیوست یک قطعه عکس پرسنلی ارسال شود.
 هر شرکت کننده حداکثر 5 اثر برتر خود را می تواند ارسال کند.
 در صورت انتخاب نهایی، اصل اثر می بایست به دبیرخانه نمایشگاه تحویل داده شود.


تذکر مهم: آثار ارسالی  فقط از طریق ایمیل دبیرخانه و تکمیل فرم ثبت نام قابل دریافت است.


علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت خیریه رعد به نشانی: www.raad-charity.org  مراجعه کرده یا با شماره تلفن های 7- 88371096  تماس حاصل نمایند.

بخش مرکز یادگیری سایت تبیان

تنظیم:نیلوفر یاقوتی