تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از دومین تمرین ملی پوشان از زمین پژوهشگاه نفت به تشریح آخرین وضعیت این تیم پرداخت و گفت: «متاسفانه باز هم مسئولان به قولی که داده بودند عمل نکردند اما امیدوارم آخرین بار باشد.»
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تمرین تیم ملی در ناکجا آباد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از دومین تمرین ملی پوشان از زمین پژوهشگاه نفت به تشریح آخرین وضعیت این تیم پرداخت و گفت: «متاسفانه باز هم مسئولان به قولی که داده بودند عمل نکردند اما امیدوارم آخرین بار باشد.»

بخش ورزشی تبیان
کی روش

کارلوس کی روش در پایان تمرین دیروز تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران درباره شرایط تمرینی و لباس ملی پوشان گفت: «این اردو از مدت ها پیش برنامه ریزی شده بود که برای برگزاری آن با یکسری مشکل مواجه بودیم. بعد از جلسات طولانی با مهدی تاج سعی کردیم مشکلاتی که از گذشته وجود داشت، حل کنیم. تنها یک راه برای رسیدن به موفقیت هست و آن تصحیح مسائل نادرست است.»
 سرمربی تیم ملی تاکید کرد: «متاسفانه بعضی از بازیکنان را به خاطر برنامه ریزی فینال جام حذفی در اختیار نداریم که امیدوارم این آخرین بار باشد که با چنین مشکلاتی مواجه می شویم.» کی روش ادامه داد: «راجع به زمین هم قول هایی دادند که می توانیم در ورزشگاه آزادی تمرین کنیم که متاسفانه پایبند نبودند. فراموش نکنیم اگر بازیکنان بخواهند به نحو احسن عمل کنند همه باید به قول های خود پایبند باشند.»
سرمربی تیم ملی در مورد پیراهن های جدید این تیم نیز گفت: «درباره لباس تیم ملی باید بگویم که با نظر رئیس فدراسیون این یک تصمیم موقت است که فقط در این اردو از این البسه استفاده می کنیم. بنده هم طبق صحبتی که با آقای تاج داشتم فقط از بعد فنی جنس و کیفیت لباس ها را بررسی می کنم و نتیجه را اعلام خواهم کرد. »
 کی روش تاکید کرد: «امیدوارم مشکل سربازها هم حل شود. هیچ کس نمی تواند قبول کند که این بازیکنان می توانند برای باشگاه ها بازی کنند ولی برای تیم ملی نمی توانند. مطمئنم آقای تاج در حال تلاش برای حل مشکلات است.»
وی خاطرنشان کرد: «می خواهم با 3 نتیجه بحث را تمام کنم؛ اول این که جام جهانی برای ایران از خرداد امسال آغاز می شود و از بازی نخست مقابل قطر. هدف اصلی همه باید صعود به جام جهانی باشد. اگر نتوانیم به جام جهانی برویم، مطمئنا لطمه بزرگی به ما وارد خواهد شد. همه باید سعی کنیم نقش خودمان را به خوبی ایفا کنیم و دست به دست هم حضور در جام جهانی را به واقعیت تبدیل کنیم.»
 کی روش ادامه داد: «دوم این که چون توقع مردم از تیم ملی و توقع فدراسیون از من بالاست، ما هم می توانیم این توقع را داشته باشیم که کامل حمایت شویم. تنها با حمایت لازم می توانیم توقعات را برآورده کنیم. برای مثال اگر نیاز به زمین داریم، این زمین باید در زمان مناسب و بالاترین کیفیت در اختیار ما قرار بگیرد و هیچ بهانه ای قابل قبول نیست. اگر نیاز به لباس داریم این لباس ها باید بهترین کیفیت در زمان مناسب باشد. اگر اردو داریم باید بازیکنان را کامل در اختیار داشته باشیم.»
 کی روش در ادامه تصریح کرد: «سوم این که صعود تیم ملی به جام جهانی روسیه باید بالاترین و مهمترین اولویت فوتبال ایران در 12 ماه آینده باشد.»
 وی درباره کیفیت زمین پژوهشگاه نفت و این که آیا خواسته هایش را برآورده می کند یا خیر گفت: «نمی خواهم صحبتی راجع به این مطلب داشته باشم. فقط می خواهم از شخص وزیر تشکر کنم که طبق دستور و کمک های وی توانستیم این زمین را بگیریم ولی ما باید بهترین ها را در اختیار داشته باشیم. هر موقع سراغ گزینه دوم می رویم، اشتباه می کنیم.»
گفتنی است؛ مطابق برنامه اعلام شده بازیکنان تیم ملی دیروز عصر هم تمرین کردند. در این تمرین عزت اللهی، محمدی و آزمون هم حضور داشتند.


منبع : اسپرت