تبیان، دستیار زندگی
در جلسه کمیته تولید محتوای رسانه ای سازمان تبلیغات اسلامی کشور و اتحادیه موسسات قرآنی خراسان شمالی، موضوعاتی درباره بهره برداری از فضای مجازی در اطلاع رسانی اخبار قرآنی بررسی شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بهره برداری از فضاهای مجازی در جهت اطلاع رسانی اخبار قرآنی

در جلسه کمیته تولید محتوای رسانه ای سازمان تبلیغات اسلامی کشور و اتحادیه موسسات قرآنی خراسان شمالی، موضوعاتی درباره بهره برداری از فضای مجازی در اطلاع رسانی اخبار قرآنی بررسی شد.

هومن بهلولی- روابط عمومی

فضای مجازی

به گزارش روابط عمومی، جلسه کمیته تولید محتوای رسانه ای با حضور  اتحادیه موسسات قرآنی خراسان شمالی و حجج اسلام خادمی و احمد صحت قول مدیرکل امور فرهنگی، رسانه و فناوری های نو سازمان تبلیغات اسلامی کشور در دفتر مدیر کل برگزار شد.

در این جلسه، حجت الاسلام صحت قول گفت: هدف از تولید محتوا، ارتباط سنگین موسسات زیر مجموعه سازمان با ستاد در استان ها است. بحث تشکیل کارگروه تولید محتوا در استان ها، ایجاد یک زمینه جهت تشکیل محتوای متقن است و سایت تبیان امروزه اثبات کرده است که هیچ موضوعی نیست مگر اینکه این سایت برایش تولید محتوا کرده است.

صحت قول تصریح کرد: باید بین هیئات مذهبی و حوزه هنری ارتباط برقرار شود و بتوان از فضاهای موجود استان ها با توجه به ظرفیت های موجود بهترین بهره برداری را بعمل آورد. در جامعه امروزی مرجعیت و جامعیت از اقشار تأثیرگذار گرفته شده است، در قدیم پدر دانشمندترین مرجع برای اولاد بود و پای منبرها مردم حرف روحانی را مرجع می دانستند، اما امروزه فضای مجازی علم، اقتصاد و تمام مسائل زندگی ما را تحت الشعاع قرار داده است و مرجعیت در روحانیت ، معلمین و خانواده جمع نیست امروره فضای مجازی مرجع شناخته شده است. پس لازم است که محتوی این فضای مجازی را کامل کنیم زیرا بحث ارتقا سواد رسانه ای، اقتصاد مقاومتی و آینده پژوهی فضای مجازی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

شکرانی مدیر عامل اتحادیه در این جلسه درخواست داشتند که جهت ارائه خبرهای به روز قرآنی استان از طریق اتحادیه مانند سال گذشته امکان ورود به سایت ido و تبیان به طور مستقیم برای اتحادیه میسر شود که حجت الاسلام صحت قول، قول مساعدت و پیگیری های لازم را در این زمینه داد.