تبیان، دستیار زندگی
کنم بازیكن میانی تیم فوتبال استقلال كه ابراز امیدواری كرد كه بتواند در دیدار هفته‌ی شانزدهم این تیم برابر ذوب‌آهن به میدان برود. مجتبی جباری كه نیم فصل اول لیگ برتر را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، در گفت وگو با ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جباری : مقابل ذوب آهن بازی می کنم


بازیكن میانی تیم فوتبال استقلال كه ابراز امیدواری كرد كه بتواند در دیدار هفته‌ی شانزدهم این تیم برابر ذوب‌آهن به میدان برود.

مجتبی جباری كه نیم فصل اول لیگ برتر را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، در گفت وگو با ایسنا ،‌ اظهار كرد: تمرینات خوبی را انجام داده‌ام ودر حال حاضر در شرایط مناسبی قرار دارم. مصدومیتم تا حدودی رفع شده است و به احتمال فراوان برای بازی برابر ذوب‌آهن مشكلی نخواهم داشت.

وی افزود: هنوز به طور كامل بهبود نیافته‌ام اما، در شرایطی قرار دارم كه بتوانم برای استقلال بازی كنم. از این جهت مشكلی نیست و اگر شرایط یاری كند در بازی‌های نیم فصل دوم جبران عدم حضور در نیم فصل اول را خواهم كرد.

جباری با تاكید بر این كه قراردادم با استقلال تا پایان فصل جاری است، گفت: هنوز برای شرایط پس از پایان قراردادم با استقلال تصمیم نگرفته‌ام. زمانی كه مسابقات لیگ به پایان برسد با بررسی شرایط برای آینده تصمیم می‌گیرم.

جباری خاطرنشان كرد: عملكرد استقلال در نیم فصل اول چندان رضایت بخش نبوده است، باید شرایط بهتری می‌داشتیم اما، مطمئنم كه در نیم فصل دوم جبران گذشته را خواهیم كرد و استقلال به جایگاه واقعی خود می‌رسد.

بازیكن میانی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به شكست این تیم برابر مرصاد فارس خاطر نشان كرد: نتایج جام حذفی غیر قابل پیش بینی است و احتمال دارد برای هر تیمی این نتایج حاصل شود. استقلال برابر مرصاد بازی خوبی انجام نداد و نباید به این راحتی از دور مسابقات جام حذفی كنار می‌رفتیم.

جباری تاكید كرد: باید در نیم فصل دوم جبران حذف از جام حذفی را بكنیم تا هواداران این خاطره تلخ را فراموش كنند.

جباری ماندگار شد

نشست جباری با مدیر عامل استقلال

گفتگو جذاب و خواندنی با مجتبی جباری

جباری : نیکبخت قدر خود را ندانست