تبیان، دستیار زندگی
امروز دشمن اراده و ایمان جوانان ما را هدف گرفته است بنابر این در محیط های تفریحی باید توجه به ارزش های گردشگری متمرکز باشد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

افتتاح دهکده های مقاومت بسیج

امروز دشمن اراده و ایمان جوانان ما را هدف گرفته است بنابر این در محیط های تفریحی باید  توجه به ارزش های گردشگری متمرکز باشد.

بخش سیاست تبیان

سردار نقدی

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری تسنیم، سردار محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم یاد و خاطره شهید مدافع حرم  محمدبلباسی و شهید رضا عادلی، اردو و گردشگری را از ارکان های خاص تربیت دست جمعی دانست و گفت: این موضوع در بسیج روز به روز این فعالیت روبه رشد است.

یکی از موضوعاتی که در برنامه ششم در دستور کار خواهد بود موضوع ساخت محل اردویی راهیان نور شهرستانی است  و باید تا 2 یا 3 سال آیند همه شهرستان ها این محل را ایجاد کنند.

وی افزود: راهیان نور در بین جوانان ثاثیر خوب و ویژه ای داشته و خانواده های بسیاری از این موضوع از ما تشکر کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه ششم توسعه، گفت: در این برنامه موضوع اردویی و گردشگری بسیار گسترده تر خواهد بود تا انشالله برنامه راهیان نور کمی تر و کیفی تر برگزار شود.

نقدی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که در برنامه ششم در دستور کار خواهد بود موضوع ساخت محل اردویی راهیان نور شهرستانی است  و باید تا 2 یا 3 سال آیند همه شهرستان ها این محل را ایجاد کنند.

وی افزود: این محل در بیشتر شهرستان ها نطقه یابی شده و مسئولیت شهرستانی باید تلاش کنند که از برنامه عقب نمانند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه تا پایان برنامه ششم باید روزانه 70 میلیون نفر زائر راهیان نور داشته باشیم، تصریح کرد: توجه به کیفیت کمی و کیفی اردوها مد نظر باشد تا کسانی که یک بار به این اردوها می آیند برای بار دوم تشنه تر باشند.

سردار نقدی از برنامه ساخت دهکده های مقاومت در استان های کشور با توجه به برنامه ششم توسعه خبر داد و گفت: این دهکده های مرکزی برای تفریحات انقلابی خواهد بود و در عین حال که جوانان به تفریح در آن می پردازند باید با برنامه های متنوع، غنای بصیرتی در آنها افزایش یابد و روح شجاعت و جهاد در آنان تقویت شود.

وی گفت: موضوع دیگری که در برنامه ششم توسعه پیش بینی شده است موضوع گردشگری تعالی بخش است به این معنی که به هر نطقه ای که سفر می کنیم محیط ما محیط تعالی بخش باشد نه فساد زا که دشمن در صدد آن است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: امروز دشمن اراده و ایمان جوانان ما را هدف گرفته است بنابر این در محیط های تفریحی باید  توجه به ارزش های گردشگری متمرکز باشد.

نقدی افزود: نقاطی که به عنوان مسیر گردشگری انتخاب می شود روح معنوی و ارزشی آنها مورد توجه قرار گیرد به عنوان مثال کسانی که برای تفریح به شمال می رودند در کنار استفاده از طبیعت باید به ارزش های آن منطقه مانند سردار جنگل و شهید شیرودی که آلام بخش هستند، نیز توجه شود.


منبع : تسنیم

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .