تبیان، دستیار زندگی
کارشناس رسانه و فن آوری های نو اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان از بازید روزانه بیش از ده هزار نفر از تبیان گلستان خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازدید روزانه بیش از ده هزار نفر از تبیان گلستان

کارشناس رسانه و فن آوری های نو اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان از بازید روزانه بیش از ده هزار نفر از تبیان گلستان خبر داد.

هومن بهلولی- روابط عمومی

فاطمه سادات میررسولی

به گزارش روابط عمومی، فاطمه سادات میررسولی در جلسه کارگروه تولید محتوای رسانه ای با رویکرد دینی با اشاره به اینکه میانگین روزانه بازدید سایت تبیان بیش از ده هزار نفر است،افزود: پورتال تبیان گلستان با هدف ترویج معارف و ارزش های دینی  راه اندازی شده است.

کارشناس رسانه و فن آوری های نو اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت:یکی از مهمترین ماموریت های کارگروه تولید محتوای رسانه ای با رویکرد دینی اطلاع رسانی تبلیغی در قالب شبکه های اینترنتی و تکنولوژی روز است تا از جذابیت بیشتری برخوردار شود.

میررسولی اظهار داشت:بند ?  از ماده ?  اساسنامه سازمان تبلیغات اسلامی شناساندن معارف و ارزش های  اسلامی با استفاده از فن های نوین جهت امر تبلیغ است.

وی افزود:تشکیل کارگروه تولید محتوای رسانه ای به عنوان اولین و ضروری ترین گام در راستای  ارتقاء سطح سواد رسانه در حوزه فرهنگ دینی در دستور کار قرار دارد.

این کارشناس استانی تهیه چشم انداز محتوایی بر اساس هنجارها و ناهنجاری های رایح در استان،تعیین سیاست های محتوایی سایت تبیان استانی بر اساس چشم انداز مصوب و زمینه سازی جهت جذب ایده ها و طرح های محتوایی را از اهم اهداف این کارگروه بیان کرد.