تبیان، دستیار زندگی
سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشجویان كشور با هدف گردآوری و معرفی وبلاگ‌های فعال در حوزه‌ی قرآنی و همچنین امكان تعامل و تبادل نظر وبلاگ‌نویسان و انعكاس آخرین اخبار این حوزه اقدام به راه اندازی پایگاه " راهنمای جامع وبلاگ‌های...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

وبلاگ های قرآنی در یک سایت

سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشجویان كشور با هدف گردآوری و معرفی وبلاگ‌های فعال در حوزه‌ی قرآنی و همچنین امكان تعامل و تبادل نظر وبلاگ‌نویسان و انعكاس آخرین اخبار این حوزه اقدام به راه اندازی پایگاه " راهنمای جامع وبلاگ‌های قرآنی" كرد.

معاون شهر قرآن و فن‌آوری اطلاعات این سازمان در این خصوص گفت:‌ وبلاگ نویسان قرآنی می‌توانند با ورود به سایتHTTP://WWW.QURANBLOGS.IR اقدام به عضویت و ثبت وبلا گ یا وبلاگ‌های خود نمایند. همچنین این امكان به كاربران د اده شده تا چنانچه وبلاگی از یك گروه با چندین موضوع مختلف فعالیت می‌نمایند امكان ثبت آن در كلیه موجود فراهم باشد.

حمید صابر فرزام گفت: از دیگر امكانات این سایت امكان جستجو بر اساس نام وبلاگ‌ها، دامنه و نویسنده‌ یا گروه و موضوعات تعیین شده و نیز اطلاع از آخرین اخبار حوزه‌ی وبلاگ نویسی از جمله جشنواره‌ها، كارگاه‌های آموزشی و مسابقات وبلاگ نویسی است.

وی افزود: در صفحه‌ی اصلی این سایت آخرین وبلاگ‌های عضو، وبلاگ‌های فعال و نیز پربیننده، وبلاگ‌ها به تفكیك نمایش داده می‌شوند. دسته بندی وبلاگ‌ها در این سایت شامل گروه‌های علمی‌- پژوهشی، شعر و ادبیات، عكس و فیلم، خانواده، خاطره نگاری، هنر، داستان و عمومی ‌با موضوعاتی چون: علمی، پژوهشی، خبر، گزارش، ادبی،‌ عكس،‌ موسیقی، نقاشی، خانواده و داستان صورت پذیرفته است.

منبع : ایسنا


مطالب مرتبط :

1. وبلاگ نویسی، این بار در تلفن همراه

2. ثبت وبلاگ‌ها اجباری نیست!

3. وبلاگ نویس ها ، زیباتر بنویسید!

4. ظاهری مناسب برای وبلاگ شما