تبیان، دستیار زندگی
تبعیت از ولی زمان از ویژگی های حضرت عباس(علیه السلام) بود
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبعیت از ولی زمان از ویژگی های حضرت عباس(علیه السلام) بود

عباس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام کاظم حافظ نیا، امام جمعه آستارا عصر امروز(۲۲ اردیبهشت) در همایش تجلیل از جانبازان و آزادگان این شهرستان که در محل سالن حضرت نبی اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) برگزار شد، با تبریک ولادت سردار رشید اسلام حضرت ابوالفضل العباس(علیه السلام)، گفت: ابوالفضل العباس(علیه السلام) الگوی برتر و کامل برای جانبازان، پاسداران و همه مردم است.

وی با بیان اینکه روز جانباز یک روز نمادین است، افزود: روز جانباز فقط امروز نیست و هر روز از سال روز جانباز می‌باشد.

امام جمعه بندر آستارا شناسایی توطئه های دشمنان، تبعیت از ولی زمان و درک شرایط زمان و مکان دوران خود را از ویژگی های بارز حضرت ابوالفضل العباس(علیه السلام) برشمرد و تصریح کرد: سردار رشید اسلام از بصیرت بالایی برخوردار بودند و با تبعیت از ولی زمان خود در راه اسلام جانباز شدند.

حجت الاسلام حافظ نیا گفت: از دغدغه های زندگی حضرت عباس(علیه السلام) توجه به دین و اجرای صحیح احکام الهی بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت شهادت مظلومانه مدافعین حرم در منطقه خان طومان، اظهارکرد: این رزمندگان برای دفاع از اسلام در سوریه و عراق به شهادت می رسند.

حجت الاسلام حافظ نیا یکی از دلایل امنیت و آسایش امروز کشور را حاصل حضور مدافعین حرم در سوریه و عراق دانست و گفت: برخی ها که راه اسلام ستیزی در پیش گرفته اند با حضور مدافعین حرم در سوریه و عراق مخالف هستند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بندر آستارا نیز در این آیین با تبریک سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(علیه السلام) و روز جانباز، اظهار کرد: وفای به عهد، دلیری و شجاعت از ویژگی های بارز حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) در روز عاشورا بود.

غنی‌پور با بیان اینکه شهدا همپای جانبازان و آزادگان در مناطق جنگی دوران هشت سال دفاع مقدس از آرمان های اسلام و انقلاب دفاع کردند، گفت: جانبازان با تاسی از حضرت عباس (علیه السلام) از اسلام و آرمان های امام خمینی(ره) پاسداری کردند.


خبرگزاری شبستان :: Shabestan News

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.