تبیان، دستیار زندگی
سومین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران در نخستین روز هفته روابط عمومی، در مرکز همایش های کتابخانه ملی برگزار می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جشنواره ستارگان روابط عمومی در هفته روابط عمومی

سومین دوره جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران در نخستین روز هفته روابط عمومی، در مرکز همایش های کتابخانه ملی برگزار می شود.

هومن بهلولی- روابط عمومی

هوشمند سفیدی

به گزارش روابط عمومی، هوشمند سفیدی دبیر این جشنواره روز دوشنبه در حاشیه بازدید از بیست ونهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در شهرآفتاب در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا اظهار داشت: در این جشنواره ضمن تجلیل از خانواده مرحوم استاد کاظم متولی، از خانواده شهید ارغونی، شهید مدافع حرم کارشناس روابط عمومی شهرداری منطقه 21 تهران و خانواده مرحوم ابوالفضل عزیز کارشناس روابط عمومی شرکت توزیع برق استان قم به عنوان ستارگان ماندگار روابط عمومی تجلیل خواهد شد.
وی افزود: همچنین سایر ستارگان روابط عمومی ایران در بخش های ملی، استانی، مدیریتی و مدیریت ارشد تجلیل شده و ستاره ارتباطی شهر تهران و ستاره ارتباطی دولت در سال 1394 نیز معرفی و مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.
دبیرکل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی همچنین رونمایی از 'دایرة المعارف روابط عمومی ایران' را با حضور شخصیت های علمی، فرهنگی و سیاسی دیگر برنامه این جشنواره اعلام کرد.
سفیدی با بیان اینکه موضوع علمی این جشنواره 'روابط عمومی در دوره پسا تحریم' خواهد بود، از برگزاری دو کارگاه آموزشی 'روابط عمومی و توسعه اقتصادی' و 'روابط عمومی و توسعه سیاسی' خبر داد و گفت: روابط عمومی به عنوان موتور محرکه اقتصاد و قهرمان دموکراسی باید با آموزش های لازم بتواند نقش عمده ای در توسعه کشور ایفاء کند.
وی که نماینده هیئت موسس خانه روابط عمومی ایران است، اعلام کرد: در این جشنواره ضمن قرائت بیانیه هیئت موسس خانه، از سایت و آرم آن نیز رونمایی خواهد شد.
دبیرکل سپوزیوم بین المللی روابط عمومی نمایشگاه کتاب تهران را فرصت مغتنمی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در میان مردم و دوستداران یارمهربان عنوان کرد.
سفیدی محل فعلی نمایشگاه را برای برگزاری نمایشگاه های بین المللی کشور مفید دانست.
وی استقبال از این دوره نمایشگاه را نیز خوب و چشمگیر توصیف کرد و گفت: مردم باید از این فرصت 10 روزه نهایت استفاده را ببرند.
بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 15 تا 25 اردیبهشت در شهر آفتاب برپا شده است.