تبیان، دستیار زندگی
هشتمین شماره فصلنامه پژوهش هنر با موضوع ˝هنر و گردشگری˝ منتشر شد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هشتمین شماره فصلنامه پژوهش‌هنر با موضوع ˝هنر و گردشگری˝ منتشر شد

شماره جدید فصلنامه پژوهش هنر با موضوع ˝هنر و گردشگری ایران˝ با بررسی تاثیرات متقابل هنر و گردشگری بر یکدیگر منتشر شد.

در شماره ویژه هنر و گردشگری به حوزه‌ها و تاثیرات هنر در توسعه و رونق گردشگری پرداخته شده و از سوی دیگر، آثار و دستاوردهای صنعت گردشگری بر توسعه و ارتقای هنر، همچنین، گردشگری فرهنگی-هنری به‌عنوان یکی از انواع عمده گردشگری مورد بررسی قرار گرفته است.

این شماره با گفتار و آثاری از دکتر کیانوش کیانی، پروفسور مالکوم کوپر، دکتر ابراهیمبای سلامی، دکتر حسن تقی‌زاده انصاری، مهندس بدرالدین احمدی، دکتر کاظم وفاداری، محبوب شهبازی، دکتر مهدی محمدزاده، دکتر بهنام زنگی، دکتر حمیدرضا صارمی، دکتر راضیه یاسینی، دکتر الهه پنجه‌باشی، دکتر مهدی کاظمی، دکتر پرویز احمدی، مینا موهبتی و شمار دیگری از پژوهشگران و اساتید برجسته دانشگاهی تدوین شده است.

شماره هشتم فصلنامه علمی، آموزشی و تحلیلی پژوهش هنر با مدیر مسوولی دکتر بهنام زنگی، با مشارکت انجمن علمی پژوهش‌های هنری ایران و انجمن علمی گردشگری ایران و دانشگاه‌ها و مراکز مرتبط با حوزه گردشگری منتشر شده است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به پایگاه اطلاع‌رسانی پژوهش هنر به‌نشانیwww.pajouheshehonar.com مراجعه یا با شماره‌های 88511806 و 88511807 تماس حاصل فرمایید. پژوهش هنر از طریق نشانی mnbook.ir قابل دریافت بوده و در پایگاه‌های magiran.com وnoormags.ir نیز نمایه می‌شود.


هنرانلاین

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .