تبیان، دستیار زندگی
کدکاپ یک مسابقه ی برنامه نویسی است، اما این همه ی آن نیست! این مسابقه در سطح کشور برگزار می شود و هدف آن ترویج دانش برنامه نویس و تشویق افراد مخلتف در جامعه به یادگیری و استفاده ی از زبان های برنامه نویسی است....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کدکاپ
کدکاپ

مسابقه برنامه نویسی کدکاپ شریف به مراحل پایانی خود نزدیک می شود و شرکت کنندگان برای حضور در مرحله ی نهایی مسابقه باید در مسابقه ی مقدماتی شرکت کنند تا با کسب حد نصاب لازم به مرحله ی نهایی راه یابند.
تاریخ برگزاری مسابقه ی مقدماتی، چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت از ساعت ۸ صبح الی ۲۲ می باشد.
این مسابقه به صورت آنلاین برگزار می شود و ۲۵۰ نفر برتر به مرحله ی نهایی مسابقه که به صورت حضوری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود راه می یابند.
جوایز مسابقه ۶۰ سکه بهار آزادی به ۱۰ تیم برتر به همراه اعطای ۱۰۰ گواهینامه به ۱۰۰ نفر برتر می باشد.دوستان گرامی برای ثبت نام در مسابقه از لینک زیر استفاده فرمایید.

770 نفر در مسابقه مقدماتی شرکت کردند و در حال مسابقه می باشند. هم اکنون در حال برگزاری یکی از بزرگترین مسابقات انلاین تاریخ کشور می باشیم...

مسابقه مقدماتی اصلی جهت راهیابی به فینال مسابقات از ساعت 8 صبح امروز آغاز شده است. در حال حاضر 710 نفر در این مسابقه شرکت کرده اند و 250 نفر برتر به مرحله نهایی راه پیدا خواهد کرد. ( روابط عمومی مسابقات کدکاپ)

ثب نام مسابقه مقدماتی جهت راهیابی به مرحله فینال  آغاز شد.هم اکنون می توانید در مسابقات ثبت نام کنید.
دوستان گرامی برای ثبت نام در مسابقه از لینک زیر استفاده فرمایید.

https://quera.ir/overview/contest

برای ثبت نام در مسابقه تمرینی دوم از لینک زیر استفاده نمایید. لطفا به دوستان و همکلاسی های برنامه نویس خودتون هم اطلاع رسانی فرمایید.

https://quera.ir/overview/contest

منبع      :http://www.codecup.ir

بخش پژوهش های دانش آموزی تبیان، تنظیم: نیلوفر یاقوتی