تبیان، دستیار زندگی
معاون استاندار و رییس شورای اطلاع رسانی استان، با اشاره به این که باید اقدامات موثر دولت تدبیر و امید در بخش های مختلف به درستی منعکس شود، گفت: امروز همدلی در حوزه رسانه در راستای تحقق برنامه های کشور و اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری یک ضرورت
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اطلاع رسانی مهمترین رسالت روابط عمومی است

معاون استاندار و رییس شورای اطلاع رسانی استان، با اشاره به این که باید اقدامات موثر دولت تدبیر و امید در بخش های مختلف به درستی منعکس شود، گفت: امروز همدلی در حوزه رسانه در راستای تحقق برنامه های کشور و اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری یک ضرورت است.

هومن بهلولی- روابط عمومی

علیرضا یونسی رستمی

به گزارش روابط عمومی، علیرضا یونسی رستمی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های مازندران که با حضور مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی برگزار شد، با اشاره به این که امروز در عصر انفجار اطلاعات و ارتباطات به سر می بریم و دنیا به دهکده جهانی بدل شده و مرزهای فیزیکی در عالم ارتباطات، وجود ندارد، بیان داشت: روابط عمومی ها امروز به عنوان زبان و سیمای دستگاه های اجرایی و مدیران عمل می کنند و ضرورت دارد به موازات تحول در عرصه ارتباطات، در شکل کار و ارایه سرویس به مخاطبان تحول اساسی ایجاد کرد.
وی با اشاره به این که اطلاع رسانی مهم ترین رسالت روابط عمومی است، افزود: روابط عمومی ها باید نیاز و ذائقه مخاطبین را تشخیص دهند و متناسب با آن مسایل سازمان را منعکس نمایند.
یونسی با تاکید بر این که روابط عمومی ها باید حقایق را به گونه ای که هست برای مردم تبیین کنند، بیان داشت: بها دادن به روابط عمومی و کار این مجموعه تلاشگر، ارزش گذاری به خدمات و مساعی صادقانه ای است که در دستگاه های اجرایی در حال انجام است.
معاون استاندار، با بیان این که دولت به دنبال تقویت روح امید و شکوفایی اقتصادی است، یاد آور شد: روابط عمومی ها و رسانه ها ضمن بیان حقایق، صداقت، شفافیت، راستگویی و مصالح مردم و جامعه را رعایت کنند.
رییس شورای اطلاع رسانی استان، با اشاره به این که باید اقدامات موثر دولت تدبیر و امید در بخش های مختلف به درستی منعکس شود، گفت: امروز همدلی در حوزه رسانه در راستای تحقق برنامه های کشور و اقتصاد مقاومتی مورد تاکید نقام معظم رهبری یک ضرورت است.
وی با بیان این که دولت تدبیر و امید در شرایط سخت تحریم، گسترش سایه شوم جنگ و تهدید، کاهش روزافزون ارزش واحد پول ملی در برابر ارز، افزایش تورم و ...اداره کشور را به عهده گرفت، یاد آور شد: برجام، پیروزی ارزشمندی برای ملت ایران بود، اقتدار کشور را به رخ جهانیان کشید وحقوق حقه ملت در برخورداری از فن آوری صلح آمیز هسته ای به رسمیت شناخته شد.
یونسی به برگزاری انتخاباتی در شان ملت، انتخاباتی امن، سالم، شفاف، قانونمند و با حضور و مشارکت حداکثری مردم اشاره کرد و ابراز داشت: اکنون فرصت آن است تا منتخبین مردم به مطالبات جامعه پاسخی شایسته و درخور بدهند.