تبیان، دستیار زندگی
رید باشگاه رئال با بحرانهای جدیدی روبرو شده است. به گزارش تبیان حذف از رقابتهای جام حذفی این تیم را بار دیگر به دردسر انداخت. نتایج غیر قابل قبول برای هواداران و اختلافات کاپلو سرمربی تیم با کاسانو ، رونالدو و بکام ، ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اختلافات مدیر و بازیکنان رئال مادرید


باشگاه رئال با بحرانهای جدیدی روبرو شده است.

به گزارش تبیان حذف از رقابتهای جام حذفی این تیم را بار دیگر به دردسر انداخت. نتایج غیر قابل قبول برای هواداران و اختلافات کاپلو سرمربی تیم با کاسانو ، رونالدو و بکام ، به اضافه ی مصاحبه های اخیر آنها و صحبتهای کالدرون مدیر باشگاه همه و همه حاشیه ها را در کنار سپیدپوشان مادریدی زیاد کرده است.

در پی این مسایل روز پنج شنبه جلسه ی غیر علنی میان رامون كالدرون مدیر باشگاه رئال مادرید و بازیكنان تیم در محل باشگاه برگزار شد.

در این جلسه یكی از بازیكنان رئال مادرید كه رویتر نامش را فاش نكرد انتقادات شدیدی از كالدرون كرد و او را به خصومت با برخی از بازیكنان رئال مادرید متهم كرد.

ظاهرا فضای جلسه چندان دوستانه نبوده است و حتی برخی از بازیكنان رئال مادرید كالدرون را متهم كرده اند كه قبل از اینكه فكر كند صحبت می كند.

كالدرون پس از جدایی بکام از رئال و پیوستنش به لس آنجلس گلكسی او را یک خیانت كار معرفی كرده بود كه ظاهرا این مساله به هیچ وجه به مذاق بازیکنان این تیم خوش نیامد.

همچنین پس از این جلسه رائول گونزالس مهاجم و کاپیتان رئال مادرید با اشاره به اختلاف نظر شدید میان رییس باشگاه رئال مادرید با بازیكنان گفت : اظهارات بی جا و نامناسب آقای كالدرون باعث تنش در اردوی رئال شده است و من او را مقصر این وضعیت می دانم.

وی با اشاره به اظهار نظر كالدرون درباره بكام گفت: بعنوان یك بازیكن امیدوارم كه كالدرون اظهارات اشتباه خود را مجددا به زبان نیاورد زیرا در وجهه یك رییس باشگاه نیست كه خود را درگیر تیترهای یك روزنامه ها و نشریات مختلف بكند.

بازیكنان رئال امیدوارند در بازی یكشنبه مقابل مایوركا در لالیگا با پیروزی كه بدست می آورند خاطرات نه چندان جالب 10 روز گذشته را فراموش كنند.

 50 پوند در دقیقه برای بکام !