تبیان، دستیار زندگی
است آنلکا و دیوف از من تعریف کردند جام حذفی و گلزنی در این رقابت‌ها برای آندرانیك شروع بود،‌شروعی كه در لیگ برتر منجر به بازی كردن او مقابل لیورپول و منچسترسیتی شد. آندرانیك با بلندپروازی‌های خود‌، بولتون را سقف آرزو...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تیموریان:آرزوی من پوشیدن پیراهن منچستر است

آنلکا و دیوف از من تعریف کردند


جام حذفی و گلزنی در این رقابت‌ها برای آندرانیك شروع بود،‌شروعی كه در لیگ برتر منجر به بازی كردن او مقابل لیورپول و منچسترسیتی شد.

آندرانیك با بلندپروازی‌های خود‌، بولتون را سقف آرزوهایش نمی‌داند. او در گفت و گو با خبرگزاری فوتبال می‌گوید:دوست دارم با بولتون قهرمان جام حذفی شوم و در لیگ قهرمانان هم بازی كنم ولی آرزوی بزرگتری در سر دارم. می‌خواهم به پیراهن منچستریونایتد برسم و در اولدترافورد بازی كنم.

تیموریان اضافه کرد:شروع خوبی در سال 2007 داشتم و حالا شرایطم با ماه‌های گذشته فرق دارد. دو گل قشنگ هم در جام حذفی زدم و با انگیزه كارم را دنبال می‌كنم.

همان اول هم گفتم كه بازی كردن در انگلیس با تمامی لیگ‌های دنیا فرق دارد،‌بازیكنان حاضر در این لیگ با اهداف دوران نوجوانی خود به اینجا رسیده‌اند. در حال حاضر احساس می‌كنم كه چیزی از دیگر بازیكنان بولتون كم ندارم و به طور حتم در آینده وضعیتم بهتر خواهد شد.

هافبک ایرانی بولتون با اشاره به رفتار هواداران بولتون اظهار داشت: گلزنی در جام حذفی باعث شد تا روزنامه‌ها عكسم را چاپ كنند و حالا تماشاگران بولتون بیشتر روی من زوم می‌كنند،‌ آنها به من لقب توفان داده‌اند.

وی در گفت و گو با خبرگزاری فوتبال به رقابت نزدیک با هافبک های سرشناس بولتون اشاره کرد و گفت: همه چیز به خودم بستگی دارد و به این مسائل توجه نمی‌كنم، دوست ندارم با زیر ذره‌بین قرار دادن دیگر بازیكنان تیم به فكر بازی كردن باشم. آلاردایس بارها در مصاحبه‌های خود گفته كه: آندرانیك اعتقاد دارم و این موضوع انگیزه‌های مرا بیشتر می‌كند. در حال حاضر از لحاظ بدنی در بین سه بازیكن اول بولتون قرار دارم و مطمئن باشید در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن خواهم داشت.

تیموریان که در جام حذفی دو گل برای تیمش به ثمر رسانده بود دراین زمینه اظهار داشت : با هم‌تیمی‌هایم بعد از بازی حرف زدم. آنلكا و دیوف از شیوه بازی‌ام تعریف كردند كه این برایم جالب بود.

هافبک ایرانی بولتون در خصوص وضعیت فنی این تیم و جایگاه خود در سیستم آلاردایس گفت: به آلاردایس از سیستم 1-5-4 استفاده می‌كند و در هنگام حمله این سیستم تبدیل به 3-3-4 می‌شود. تفكر اصلی آلاردایس این است كه برای گل زدن عجله نداشته باشیم.‌ولی آلاردایس چند سال است كه از این روش استفاده می‌كند و نتیجه هم گرفته است.من در این سیستم در حال حاضر هافبك راست هستم و آلاردایس در این منطقه از من بازی می‌گیرد. هر چند در پست هافبك وسط بهتر بازی می‌كنم ولی سعی می‌كنم جایی كه آلاردایس می‌خواهد بهترین بازی‌ها را انجام دهم.

تیموریان در پاسخ به سوالی پیرامون مقایسه خودش با نکونام هافبک میانی اوساسونا اظهار داشت:هر فوتبالیستی خصوصیات خاص خودش را دارد. جواد در لیگ اسپانیا كه بیشتر روی تكنیك استوار است بازی می‌كند و من در انگلیس كه همه بازیكن قدرتی و سرعتی را می‌پسندند.

وی به اهداف خودش در بولتون اشاره کرد و افزود:دوست دارم با این تیم قهرمان شوم و خیلی دوست دارم در لیگ قهرمانان بازی كنم. اگر این روند را ادامه دهیم این موضوع دور از دسترس نخواهد بود.

فعلا به چیز دیگری فكر نمی‌كنم ولی مطمئن باشید كه برای درجا زدن به انگلیس نیامده‌ام. دوست دارم خیلی زود پیراهن منچستریونایتد را بر تن كنم، این بهترین اتفاق ممكن برای من است.

تیموریان در پایان هافبک میانی لیورپول را الگوی خودش دانست و گفت:بازی استیون جرارد را دوست دارم چون خیلی ساده فوتبال بازی می‌كند،‌البته دوست دارم مثل تیری آنری باشم. او هیچ وقت افت نمی‌كند و از فوتبال لذت می‌برد،‌ در این چند سال آرسنال تغییرات زیادی كرده ولی آنری همیشه در یك سطح است.

آندو رکود باقری را شکست