تبیان، دستیار زندگی
‌رسد پخش طنز شبانه «باغ مظفر» همزمان با آغاز محرم ـ شنبه ـ به پایان می‌رسد. به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون ایسنا، این مجموعه تلویزیونی از اوایل آذر ماه به روی آنتن رفت و در قسمت چهلم پایان می‌یابد. طنز «باغ مظفر» كه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

باغ مظفر» آخر هفته به پایان می‌رسد

پخش طنز شبانه «باغ مظفر» همزمان با آغاز محرم ـ شنبه ـ به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون ایسنا، این مجموعه تلویزیونی از اوایل آذر ماه به روی آنتن رفت و در قسمت چهلم پایان می‌یابد.

طنز «باغ مظفر» كه از همان ابتدا قرار بود در قالب 45 قسمت به روی آنتن رود به گفته‌ی سازندگان آن انتظار می‌رود پخش آن طی روزهای پنج‌شنبه یا جمعه به اتمام برسد.

آخرین مجموعه مهران مدیری كه هر از گاهی با وقفه‌هایی در پخش همراه بود با آماده شدن 9 قسمت برروی آنتن رفت و تا همین اواخر گروه سازنده چند قسمت از پخش جلوتر بودند. اما مدتی است كه فاصله پخش و تولید به حداقل رسیده و قسمت‌هایی كه ضبط شده‌اند بلافاصله روز بعد به روی آنتن می‌روند.

به گزارش ایسنا، تولید مجدد سریال «باغ مظفر» پس از ماه محرم قطعی نشده است و سازندگان این مجموعه در پاسخ به این پرسش به جمله «هنوز هیچ چیز مشخص نیست» بسنده كرده‌اند.

گفتنی است، طنز شبانه «باغ مظفر» كاری از گروه فیلم و سریال شبكه سه سیما است كه با حضور بازیگرانی چون مهران مدیری، رضا شفیعی جم،نصرالله رادش، سحر جعفری جوزانی، شقایق دهقان، نادر سلیمانی، محمدرضا هدایتی وغیره به روی آنتن رفت.

جواد رضویان، دیگر بازیگری بود كه از ابتدا نام وی به عنوان یكی از بازیگران سریال «باغ مظفر» برده شد و حتی در تیتراژ نیز تا اواسط سریال شاهد درج اسم وی بودیم اما هیچ گاه فرصت ایفای نقش در این سریال را به دست نیاورد.

منبع : ایسنا