تبیان، دستیار زندگی
هیچ کشوری اجازه ندارد در برابر توان دفاعی کشورهای دیگر صحبت کند و دخالت در این کار، یک امر غیرواقعی و غیرمنطقی است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قدرت دفاعی مان را افزایش می دهیم

هیچ کشوری اجازه ندارد در برابر توان دفاعی کشورهای دیگر صحبت کند و دخالت در این کار، یک امر غیرواقعی و غیرمنطقی است.

بخش سیاست تبیان

موسوی

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری تسنیم امیرسرتیپ عبدالرحیم موسوی در حاشیه یادواره 4 هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در گیلان و در جمع خبرنگاران با بیان "انقلاب، نظام و حکومت ما یک حکومت الهی است"، اظهار داشت: انقلاب ما دشمنان زیادی دارد و در رأس آنها شیطان بزرگ آمریکا است.

وی با اشاره به اینکه بنیه دفاعی ایران از نظر بخش فیزیکی باید تقویت شود، تصریح کرد: آن چیزی که در برابر دشمنان بزرگ برنده است، روحیه ایثارطلبی، شهادت طلبی و  اجرای فرمان خداوند است.

جانشین فرماندهی کل ارتش با ابراز "اگر می خواهیم عزیز باشیم و به تکلیف خود عمل کنیم باید شهدا را الگو قرار دهیم"، افزود: هیچ کشوری اجازه ندارد در برابر توان دفاعی کشورهای دیگر صحبت کند و دخالت در این کار، یک امر غیرواقعی و غیرمنطقی است.

امیرسرتیپ موسوی با تذکر اینکه اساس انقلاب اسلامی بر اساس استقلال, آزادی و جمهوری اسلامی است, تصریح کرد: اگر قرار بود به حرف دیگران گوش بدهیم اکنون ایران در این جایگاه نبود.

وی با اعلام "ما در مورد موضوع قدرت دفاعی نیاز به اجازه کسی نداریم", گفت: بر اساس فرمان خداوند در قرآن روز به روز موظفیم قدرت دفاعی خود را افزایش دهیم تا هیچ دشمنی به ما چشم طمع نداشته باشد.

جانشین فرماندهی کل ارتش اظهار کرد: نیروهای مسلح و ارتش ایران برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و دفاع از ارزش ها در برابر هر دشمنی آماده هستند و از این بابت هیچ گونه نگرانی نداریم.


منبع : تسنیم

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .