تبیان، دستیار زندگی
زلی علی پروین و مصطفی دنیزلی، عصر دیروز در یك نشست صمیمانه ضمن ملاقات با همدیگر درباره مسائل مختلف تیم فوتبال پرسپولیس به گفت‌وگو پرداختند. سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اعلام كرد: در این نشست كه در دفتر مدیر برنامه های ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نشست صمیمانه علی پروین و دنیزلی


علی پروین و مصطفی دنیزلی، عصر دیروز در یك نشست صمیمانه ضمن ملاقات با همدیگر درباره مسائل مختلف تیم فوتبال پرسپولیس به گفت‌وگو پرداختند.

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اعلام كرد: در این نشست كه در دفتر مدیر برنامه های دنیزلی ( شهراد ناظمی) برگزار شد، علی پروین و مصطفی دنیزلی در نشستی یك ساعته ضمن ملاقات با یكدیگر درباره مسائل تیم فوتبال پرسپولیس در نیم فصل اول و وضعیت فعلی تیم به گفت‌وگو پرداختند. بخشی از این نشست یك ساعته نیز اختصاص به پرسپولیس نداشت و طرفین درباره‌ی فوتبال ایران و تركیه و سایر مسائل خصوصی با یكدیگر به گفت‌وگو پرداختند.

در این نشست علی پروین، ضمن ابراز رضایت از نتایج تیم فوتبال پرسپولیس درفصل جاری به مصطفی دنیزلی گفت: بازی‌هایی كه پرسپولیس در آغاز فصل جاری به نمایش گذاشت من را به یاد بازی‌های دیدنی و تماشاگرپسند پرسپولیس در دهه شصت انداخت. به همین دلیل هم بیش از هفتاد هزار تماشاگر برای دیدن بازیهای تیم پرسپولیس به ورزشگاه آزادی آمدند. البته من می‌دانم كه چرا تیم پرسپولیس نتوانست در ادامه رقابت‌ها نتایج خوب آغاز فصل را تكرار كند و به مساوی كردن مقابل حریفان قناعت كرد.

پروین مصدومیت و محرومیت تعدادی از بازیكنان در اواسط فصل را اصلی‌ترین دلیل عدم ارائه بازی‌های زیبای آغاز فصل دانست و گفت: می‌دانم كه با چه مشكلی مواجه شدید. در همین چند بازی آخر به خاطر نبود مدافع از نه هافبك در تركیب اصلی استفاده كرده‌اید كه این موضوع بدون شك در نتایج و نوع بازی تیم هم تأثیر گذاشته است. اما من امیدوارم كه شما در آغاز نیم فصل دوم بتوانید مثل هفته های نخست فصل جاری با تركیبی كامل تیم را به میدان بفرستید.

پروین هم‌چنین مشكلات مالی را نیز از بزرگترین مشكلات مربیان پرسپولیس در سال‌های جاری دانست و به دنیزلی گفت: من می‌دانم كه این مسائل در كار شما تأثیر می‌گذارد ولی از این كه برای پرسپولیس زحمت می‌كشید و علی رغم محرومیت و مصدومیت چندین بازیكن اصلی و از دست رفتن موقعیت‌های مسلم گلزنی، نتایج خوبی گرفته‌اید خوشحالم، به طوركلی من از منش و رفتار شما خوشم می‌آید و این مشدی گری را در كمتر مربیان خارجی دیده‌ام.

دنیزلی نیز ضمن تشكر از علی پروین گفت: از این كه تیم محبوب خود را این همه دوست دارید و درباره آن منصفانه وآگاهانه قضاوت می‌کنید خوشحالم. بالاخره من می‌دانم که شما زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده‌اید و هیچ وقت از این تیم دورنیستید. من هم امیدوارم که پرسپولیس درنیم فصل دوم نتایج بهتری بگیرد تا رضایت كامل هواداران و همه اعضای خانواده بزرگ پرسپولیس جلب شود.

یکی از موارد مورد بحث دراین جلسه حضور محمد پروین در تیم پرسپولیس بود. دراین راستا علی پروین به دینزلی گفت: اگر ارتباط کمی با شما دارم صرفاًَ به این خاطراست که نمی‌خواهم خدای ناکرده دیگران فکرکنند که دنیزلی به خاطرعلی پروین از محمد استفاده می‌کند. او پسرمن است و به طور طبیعی خیلی‌ها این موضوع را با حساسیت تعقیب می‌کنند.

دنیزلی هم درپاسخ گفت: اگر ما صدباردیگرهم همدیگررا ببینیم مطمئناً هیچ تاثیری در بازی کردن و یا بازی نکردن محمد پروین ندارد. اگرهم درچند بازی گذشته از اواستفاده كرده‌ایم صرفاً به خاطر توانایی های خودش بوده نه به علت این که پسرعلی پروین است.

دنیزلی گفت: محمد فوتبالیست جوان و با آینده ای است و درهفته های اخیر انگیزه های زیادی برای پیشرفت پیدا کرده است. به هرحال او برای بهترشدن باید کارکند و بیشتر تن به تمرین بدهد و قطعاً اگر بازی کرده به خاطرخودش بوده. اتفاقاً او در دقایقی که به میدان رفت خوب کار کرده و توانسته تا حدودی خواسته های من را برآورده نماید.

دراین نشست علی پروین درباره علل جدایی استیلی از پرسپولیس هم از دنیزلی پرس و جو کرد که سرمربی پرسپولیس دراین باره گفت: به هرحال امکان همکاری مجدد وجود نداشت، اما من برای او آرزوی موفقیت دارم وامیدوارم که درعرصه مربیگری روزهای خوبی را پیش رو داشته باشد.

درپایان این نشست صمیمانه علی پروین ضمن آرزوی موفقیت برای دنیزلی و تیم فوتبال پرسپولیس گفت : من دوست دارم شما موفق باشید چون می دانم که موفقیت دنیزلی یعنی موفقیت پرسپولیس.

علی پروین : قلعه نویی بهترین کار می کند

پایان همکاری استیلی و پرسپولیس

اهالی فوتبال در مجلس ختم در گذشت برادر پروین