تبیان، دستیار زندگی
مهاجم تیم فوتبال بارسلونا روز دوشنبه برای نخستین بار از زمان مصدومیت خود از ناحیه زانو، در تمرینات این تیم شركت كرد. به گزارش آسوشیتدپرس از بارسلونا، پزشكان در واقع گفته بودند كه این مهاجم كامرونی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازگشت اتوئو به تمرینات بارسلونا


" ساموئل اتوئو " مهاجم تیم فوتبال بارسلونا روز دوشنبه برای نخستین بار از زمان مصدومیت خود از ناحیه زانو، در تمرینات این تیم شركت كرد.

به گزارش آسوشیتدپرس از بارسلونا، پزشكان در واقع گفته بودند كه این مهاجم كامرونی پس از پارگی و جابجایی مینیسك پای راست وی در جریان دیدار بارسلونا و وردربرمن در لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ 27 سپتامبر، حداقل پنج ماه نخواهد توانست به میدان مسابقه بازگردد. این دیدار كه در خانه برمن برگزار شد ، با نتیجه تساوی یك بر یك پایان یافت .

اتوئو گفت :" من نمی‌خواهم تاریخی برای بازگشت خود به بازی تعیین كنم. وقتی این كار را خواهم كرد كه صد در صد آماده باشم . نمی‌خواهم غیر از این باشد . من مشتاقم دوباره بازی كنم ولی در عین حال می‌خواهم سالها از این ورزش لذت ببرم و لذا نمی‌خواهم برای دو سه روز زانوی خود را به خطر اندازم ."

بارسلونا بدون حضور اتوئوی 25 ساله گلزن برتر لیگ اسپانیا در فصل گذشته سخت به تقلا افتاده است . وی سال گذشته 26 گل برای بارسلونا به ثمر رساند .

هرچند كه بارسلونا گذرگاهی برای رسیدن به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا یافته ولی شنبه شب سه بر یك از اسپانیول شكست خورد. این تیم از تاریخ دهم دسامبر در لیگ اسپانیا رنگ پیروزی را ندیده است .

اتوئو گفت :" من برای كسی یك منجی نیستم . من تنها باید كارم را انجام دهم به نحوی كه سرمربی خود را خشنود سازم . این چیزها اتفاق می‌افتد. ما تازه به نیمه راه لیگ رسیده‌ایم و هنوز راه زیادی باقی مانده است . باید ببینیم آخر فصل كجا خواهیم بود ."

اتوئو از زمان پیوستن به بارسلونا از باشگاه مایوركا در سال 2004 تا به حال 68 گل برای این تیم به ثمر رسانده است .

اتوئو پیشنهاد میلان را رد کرد