تبیان، دستیار زندگی
یسی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: به زودی كارت بیش از 6 هواداری كه در سال1382 به حساب باشگاه پرسپولیس پول واریز كرده بودند، صادر خواهد شد. به گزارش تبیان سایت باشگاه پرسپولیس به نقل از محمدحسن انصاری‌فرد نوشت: طی م...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

صدور كارت هواداری برای 6 هزار پرسپولیسی


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: به زودی كارت بیش از 6 هواداری كه در سال1382 به حساب باشگاه پرسپولیس پول واریز كرده بودند، صادر خواهد شد.

به گزارش تبیان سایت باشگاه پرسپولیس به نقل از محمدحسن انصاری‌فرد نوشت: طی ماه‌های گذشته تحقیقات، مطالعات، رایزنی‌ها و اقدامات گسترده‌ای درباره‌ی جذب و ارایه خدمات به هواداران و مشاركت آنها در شكوفایی باشگاه انجام شده و خوشبختانه این پروژه‌ی عظیم و ملی به مراحل بسیار خوبی رسیده است كه جزییات آن روز چهارشنبه در نشست خبری تشریح خواهد شد. جا دارد از همكاری بانك سامان، شركت پست و چند بنگاه اقتصادی كه حاضر به ارایه خدمات نوین و ویژه‌ای برای هواداران باشگاه پرسپولیس شده‌اند، تشكر و قدردانی كنم.

انصاری فرد گفت: در این مقطع می توانم این مژده را به هواداران بدهم كه هدف ما صرفا صدور كارت هواداری نیست، بلكه با اقداماتی كه انجام داده‌ایم خدمات ویژه‌ای به دارندگان كارت اعتباری- هواداری پرسپولیس ارایه خواهد شد و این خود می‌تواند زمینه‌ساز برقراری ارتباط مستمر با هواداران و مشاركت آنها در شكوفایی باشگاه پرسپولیس را نیز باشد.

انصاری‌فرد تصریح كرد: جزییات این طرح گسترده در نشست خبری اعلام خواهد شد؛ اما، لازم است در این مقطع اعلام كنم طی روزهای آتی از سوی باشگاه پرسپولیس با بیش از 6 هزار هواداری كه در سال 1382 با واریز مبلغ 3 هزار تومان خواهان دریافت كارت هواداری شده بودند، تماس گرفته می‌شود تا در صورت عدم تغییر آدرس، كارت اعتباری- هواداری برای آنها ارسال شود. ما این برنامه را به منظور رعایت حق و حقوق هواداران و همچنین اعتمادسازی برای جلب مشاركت گسترده هواداران حتما انجام خواهیم داد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: به هر حال باشگاه پرسپولیس در سال 82 با دریافت بیش از 20 میلیون تومان متعهد شده بود برای متقاضیان كارت هواداری صادر كند كه این موضوع به دلایل متعدد در سال‌های اخیر به مرحله‌ی اجرا درنیامده؛ ولی، ما سعی داریم علیرغم مشكلات مالی و بدهی های قبلی، قبل از شروع طرح جدید تعهدات باشگاه در قبال هوادارانی كه سالهای گذشته مبالغی به حساب باشگاه واریز كرده بودند را انجام دهیم و این امر را نوعی وظیفه‌ی باشگاه پرسپولیس می‌دانیم.

پرسپولیس رکورد می شکند

آغاز صدور کارت برای طرفداران پرسپولیس