تبیان، دستیار زندگی
شهردار ارومیه در نشست با روابط عمومی های شهرداری ارومیه بر استفاده روابط عمومی ها از ظرفیت شبکه های اجتماعی تاکید کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تاکید بر بهره مندی روابط عمومی ها از ظرفیت شبکه های اجتماعی

شهردار ارومیه در نشست با روابط عمومی های شهرداری ارومیه بر استفاده روابط عمومی ها از ظرفیت شبکه های اجتماعی تاکید کرد.

هومن بهلولی- روابط عمومی

نشست روابط عمومی های شهرداری ارومیه

به گزارش روابط عمومی، محمد حضرت پور، شهردار ارومیه  در نشست با روابط عمومی های سازمان های تابعه  شهرداری ارومیه، اظهار کرد: در ارتباط بین مردم و مسئولان خلا جدی وجود درد و این خلا باید توسط روابط عمومی ها باید جبران شود.
وی ادامه داد: هر سازمانی نتواند در تصمیم گیری  نظرات مردم از طریق روابط عمومی ها اعمال کند، در تصمیمات نهایی به اهداف مورد دست نخواهد یافت.
 شهردار ارومیه با بیان اینکه روابط عمومی ها باید از فضای سنتی فاصله بگیرند، تاکید کرد:  استفاده درست و جهت دهی مناسب به شبکه های اجتماعی سازمان ها باعث تسریع در انتقال مطالبات مردم به مسئولان می شود.
وی با اشاره به شبکه های مجازی  و استفاده گسترده شهروندان از آن برای  کسب اطلاعات، عنوان کرد: باید از ظرفیت شبکه های مجازی در جهت  توسعه و ترویج جایگاه شهرداری در بین شهروندان با نگارش مطالب با محتوا استفاده کرد.
وی  در ادامه گفت:  سال ۹۵  علاوه  بر اینکه باید سال توسعه و آبادانی را برای شهر ارومیه رقم باید  روابط عمومی های سازمان تابعه شهرداری ارومیه نیز  به سمت کیفی سازی  عملکرد خود  حرکت نمایند و بتوانیم با ارتقای محتوای مطالب، جایگاه شهرداری را در بین مردم ارتقا دهیم.
و ی با اشاره  به  توسعه فناوری اطلاعات در شهر ارومیه، بیان کرد:  درسال جاری در تحقق این امر مهم، واحد تجارت الکترونیک در شهرداری ارومیه راه اندازی می شود که در ارتقای درآمد شهرداری بسیار موثر است.