تبیان، دستیار زندگی
اولین کارگاه مهارتهای زندگی قرآنی برگزار می شود
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اولین کارگاه مهارتهای زندگی قرآنی برگزار می شود

قرآن

جلسه تداعی کارگاه مهارتهای زندگی قرآنی ویژه مربیان قرآن سازمان فرهنگی هنری شهرداری ۲۶ فروردین در فرهنگسرای قرآن برگزار می شود.

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری مهر، جلسه تداعی کارگاه مهارتهای زندگی قرآنی ویژه مربیان قرآن سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران پنج شنبه ۲۶ فروردین در فرهنگسرای قرآن برگزار می شود.

این فرهنگسرا با مشارکت مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، با هدف آموزش مهارتهای زندگی با رویکرد قرآنی، دوره ارتقاء و ارزشیابی مربیان قرآن سازمان را زمستان ۹۴ برگزار کرد.

این دوره ها با بهره گیری از دوره های دفتر مطالعات راهبردی سازمان دارالقرآن الکریم در قالب کارگاه های آشنایی با مهارتهای زندگی قرآنی، سعی در آموزش مهارتهای لازم برای مربیان شاغل در بخشهای آموزش قرآن شهر و همچنین تعلیمات لازم در خودسازی و بحث های معنوی برای مربیان داشت. ۱۵۰ نفر از مربیان قرآنی شاغل در مراکز سازمان در این دوره ها شرکت کردند.

از مباحث اصلی این کارگاه می توان به  «انسان، سلامتی، قرآن و زندگی» اشاره کرد. استاد سید محسن خدام حسینی (معاون مطالعات راهبردی و تربیت قرآنی شورای عالی قرآن) مدیریت برگزاری این دوره را برعهده داشت و در جلسات عمومی  برای تمامی شرکت کنندگان سخنرانی کرد.

اولین جلسه تداعی این دوره آموزشی روز ۲۶ فروردین به منظور یادآوری و بازیابی مطالب مطرح شده در کارگاه، با حضور مربیان و مدرسین گروه از ساعت ۹ تا ۱۱ در سالن هدی فرهنگسرای قرآن برگزار خواهد شد.


خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .