تبیان، دستیار زندگی
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: تاکنون ۲۵۰۰ نفر در استان برای حضور در مراسم اعتکاف نام نویسی کرده اند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ثبت نام ۲۵۰۰ نفر در مراسم اعتکاف خراسان شمالی

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: تاکنون ۲۵۰۰ نفر در استان برای حضور در مراسم اعتکاف نام نویسی کرده اند.

هومن بهلولی- روابط عمومی

اعتکاف

حجت الاسلام بابامحمد ایزانلو، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از خراسان شمالی، اظهار کرد: پیش بینی می شود طی سال جاری ۱۱ هزار نفر در سطح استان برای حضور در مراسم معنوی اعتکاف ثبت نام کنند.
وی با اشاره به برپایی این مراسم در ۱۴۰ مسجد در استان، افزود: در صورتی که جمعیت بسیاری برای مراسم اعتکاف ثبت نام کنند به مراتب تعداد مساجد بیشتری نیز در نظر گرفته می شود.
ایزانلو با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۱۰ هزار مرد و زن در مراسم اعتکاف ثبت نام کردند، ادامه داد: در سال ۹۴ مراسم اعتکاف در ۱۳۰ مسجد استان برپا شد.
وی با اشاره به احتمال تمدید مهلت ثبت نام دراین مراسم، افزود: افراد می توانند تا ۳۰ فروردین ماه سال جاری از طریق مراجعه به سایت تبیان و دفاتر پیشخوان به صورت اینترنتی ثبت نام کنند.
ایزانلو با بیان اینکه افراد باید برای شرکت در مراسم اعتکاف ۳۰۰ هزار ریال پرداخت کنند، گفت: مراسم معنوی اعتکاف دوم تا چهار اردیبهشت ماه سال جاری مصادف ۱۳ تا ۱۵ رجب برگزار می شود.