تبیان، دستیار زندگی
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد از تمدید مهلت ثبت نام در مراسم معنوی اعتکاف تا ۳۰ فروردین ماه خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ثبت نام اعتکاف در استان یزد تا ۳۰ فروردین تمدید شد

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد از تمدید مهلت ثبت نام در مراسم معنوی اعتکاف تا ۳۰ فروردین ماه خبر داد.

هومن بهلولی- روابط عمومی

اعتکاف

حجت الاسلام علی کارگر، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآنی(ایکنا) از یزد با اشاره به اتمام مهلت اعلام شده جهت حضور در مراسم معنوی اعتکاف اظهار کرد: با توجه به استقبال خوب همشهریان ثبت نام در این مراسم معنوی تا ۳۰ فروردین ماه تمدید شده است.
وی افزود: علاقه مندان تا ۳۰ فرودین ماه فرصت دارند تا مراجعه به وب سایت تبیان یزد به نشانی tebyanyazd.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
کارگر با اشاره به انجام ثبت نام در شهرستان یزد به دو صورت اینترنتی و حضوری گفت: ثبت َ نام در ۱۴ مسجد به صورت اینترنتی و در ۱۵ مسجد به صورت حضوری انجام می گیرد.
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: عمده مساجدی که ثبت نام در آن به صورت حضوری صورت می گیرد در حاشیه شهر قرار دارند که علاقه مندان می توانند جهت آگاهی از لیست مساجد و نحوه ثبت نام آنها به وب سایت تبیان یزد مراجعه کنند.
وی هزینه ثبت نام جهت حضور در این مراسم معنوی را پانصد و پنجاه هزار ریال اعلام کرد و گفت: پرداخت وجه در ثبت نام اینترنتی از طریق کارت های عضو شبکه شتاب و با داشتن رمز دوم کارت صورت می گیرد.