تبیان، دستیار زندگی
ولایت، بهترین راه شناخت حق از باطل است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ولایت، بهترین راه شناخت حق از باطل است

ولایت

به گزارش تبیان به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سردار سعید قاسمی، از همرزمان شهید آوینی شب گذشته (24 فروردین) در مراسمی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه یزد گفت: یکی از نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی است که پس از یک هزار و 400 سال توسط فردی به نام امام خمینی(ره) انفجار عظیمی ایجاد کند و با خط فکری ایشان و پشتیبانی مردم به این نقطه رسید.

وی افزود: آیا امروز این خط فکری و انقلاب برای فرزندان و جوانان ما تبیین می شود و آیا در کتب درسی دانش آموزان نیز این مبنا بیان می شود؟!

همرزم شهید آوینی خاطرنشان کرد: امروز در مدارس و دانشگاه ها خط فکری امام محدود است و به خوبی برای فرزندان ما بیان نمی شود و باید از اصلاح گرایان نیز سوال شود که آیا حق این انقلاب این است که حتی در کتاب درسی دانش اموزان نیز آورده نشود؟!

سردار قاسمی تصریح کرد: امام (ره) مبانی و تفکر بسیاری را به ما یاد داد که کمک به مظلومین جهان و استکبارستیزی از جمله این اعتقادات بود و ایشان نشان داد که می توان در دهان استکبار زد و در مقابل ظلم ایستادگی کرد.

وی ادامه داد: حرکت انقلابی امام خمینی‌(ره) مانند زلزله‌ای قوی بود که معادلات جهانی را به هم ریخت و بعد از انقلاب اول و انقلاب دوم که بخشی از خاک آمریکا (لانه جاسوسی) را گرفتیم، هنوز بر سر آن دعواست که آن را به آمریکا پس بدهیم.

همرزم شهید آوینی گفت: امروز در جامعه حق و ناحق به هم امیخته شده است و تشخیص ان نیز سخت است که باید برای خود شاخص داشته باشیم تا بتوانیم این راه خود را تشخیص دهیم و راه خود را ادامه دهیم.

خبرگزاری شبستان :: Shabestan News

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.