تبیان، دستیار زندگی
مسئول پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان یزد گفت: ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف در ۱۴ مسجد شهرستان یزد به صورت اینترنتی انجام می گیرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ثبت نام اینترنتی مراسم معنوی اعتکاف در ۱۴ مسجد شهرستان یزد

مسئول پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان یزد گفت: ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف در ۱۴ مسجد شهرستان یزد به صورت اینترنتی انجام می گیرد.

هومن بهلولی- روابط عمومی

محمد حسین عارف منش

به گزارش روابط عمومی، محمد حسین عارف منش؛ مسئول پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان یزد با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رجب و با اشاره به آغاز ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف در یزد گفت: ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف در ۱۴ مسجد شهرستان یزد به صورت اینترنتی انجام می گیرد.
وی افزود:علاقه مندان جهت ثبت نام در این مراسم معنوی می توانند با مراجعه به پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان یزد به نشانی tebyanyazd.ir ضمن مشاهده اسامی مساجد میزبان معتکفین نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
عارف منش تصریح کرد: از مجموع مساجد قرار گرفته بر روی سایت که امکان ثبت نام اینترنتی برای آن ها فراهم شده است ۱۴ مسجد میزبان خواهران و یک مسجد میزبان برادران می باشد.
وی افزود: مبلغ ثبت نام جهت حضوردر مراسم معنوی اعتکاف پانصد و پنجاه هزار ریال می باشد که در صورت ثبت نام اینترنتی با استفاده از کارت های عضو شبکه شتاب قابل پرداخت است.
مسئول پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان یزد تصریح کرد: ثبت نام کنندگان توجه داشته باشند که حتما پس از پایان ثبت نام کد رهگیری خود را از سامانه دریافت کنند.