تبیان، دستیار زندگی
«موقعیت آسیا در دنیای دیجیتال: قدرت رهبری جمعی و ارتباطات استراتژیک» موضوع دومین اجلاس بین المللی روابط عمومی است که از 10 تا 13 ماه می سال 2016 در شهر جاکارتا اندونزی برگزار می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری دومین اجلاس بین المللی روابط عمومی

«موقعیت آسیا در دنیای دیجیتال: قدرت رهبری جمعی و ارتباطات استراتژیک» موضوع دومین اجلاس بین المللی روابط عمومی است که از 10 تا 13 ماه می سال 2016 در شهر جاکارتا اندونزی برگزار می شود.

هومن بهلولی- روابط عمومی

دومین اجلاس بین‌المللی روابط عمومی

اجلاس بین المللی روابط عمومی، یک گردهمایی استراتژیک برای متخصصان و دانشگاهیان حوزه روابط عمومی در چشم اندازی ملی و جهانی است. این اجلاس اوج سال ها تلاش برای توسعه روابط عمومی در هر دو زمینه علمی و حرفه ای است.
IPRS (اجلاس روابط عمومی بین المللی) آخرین رویه ها و چالش ها درباره تجربیات تجاری و غیرتجاری منطقه ای با مدیریت ارتباطات بر اساس تحقیقات و مطالعات موردی و یا مقالات درباره جهانی شدن حرفه روابط عمومی که بر روی همه اصول تاثیر می گذارد را درحالیکه به ایجاد فرصت های شبکه ای حرفه ای در سراسر جهان می پردازد، ارایه می کند.

نخستین اجلاس بین المللی روابط عمومی در اکتبر سال 2012 در بالی برگزار شد. در پیام موسس IPRS آمده است که ما توجه کردیم نقش مهم ارتباطات استراتژیک در نگهداری سازمانی، رهبری مشارکتی و موقعیت شرکت هم در کشورهای توسعه یافته و هم در کشورهای در حال توسعه در حال افزایش است و بنابراین با همفکری و گفتگو، تصمیم گرفته شد موضوع «موقعیت آسیا در دنیای دیجیتال: قدرت رهبری جمعی و ارتباطات استراتژیک» به دومین اجلاس بین المللی روابط عمومی اختصاص داده شود که از 10 تا 13 ماه می سال 2016 در هتل Pullman  در شهر جاکارتا اندونزی برگزار می شود و 18 متخصص از کشورهای اندونزی، آمریکا، استرالیا، کانادا، مالزی، چین، ترکیه، آفریقای جنوبی، انگلیس و بلغارستان به مدت سه روز در موضوعات مختلف به ارایه سخنرانی خواهند پرداخت.

اهداف این اجلاس، کشف فرصت های شبکه سازی جهانی برای افراد باتجربه، علمی و متخصصان کسب و کار در سراسر جهان و به ویژه در حوزه آسیا و دیگر مناطق جهان است که روابط عمومی در آنجا به بلوغ حرفه ای رسیده است.
 همچنین به اشتراک گذاری ایده ها و تجربیات جدید از چشم انداز کشورهای مختلف و اشاعه استاندارد حرفه ای و علمی اجرای روابط عمومی در دنیای جهانی شده از دیگر اهداف اجلاس بین المللی روابط عمومی است.