تبیان، دستیار زندگی
سردارآزمون مهاجم تیم ملی ایران ، عکس اول سایت فیفا قرار گرفت
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سردارآزمون، عکس اول سایت فیفا

مهاجم تیم ملی کشورمان که در لیگ روسیه بازی می‌کند مصاحبه‌ای جالب با سایت فیفا انجام داد که گفت‌وگوی مورد نظر، به عکس و تیتر اول دیروز این رسانه تبدیل شد.

سایت فدراسیون جهانی فوتبال نوشت: «برای هواداران متعصب فوتبال در ایران، چند سال طول کشید تا بعد از اعلام بازنشستگی علی دایی برترین گلزن ملی، یک گلزن دیگر بتواند جای او را بگیرد و هواداران فوتبال در ایران از خدمات او بهره‌مند شوند. اکنون با ظهور سردار آزمون، جای خالی علی دایی در تیم ملی ایران کم‌کم در حال پر شدن است.»

همچنین خود سردار به سایت فیفا گفت: «تلاش می‌کنم مثل دایی مهاجم بزرگی برای ایران باشم ولی اگر صادق باشیم، نمی‌خواهم خودم را سرگرم چنین اهدافی کنم. آنچه به دنبال آن هستم این است که به ایران کمک کنم و به گلزنی برای تیم کشورم ادامه دهم که نهایت افتخار و غرور برای من است. هنوز خیلی جوان هستم و باید روی پیشرفت توانایی‌هایم تمرکز کنم.

مربی من را دعوت کرد تا در جام ملت‌ها حاضر باشم. او اعتماد زیادی به من داشت. از اینکه برای تیم ملی ایران در این تورنمنت مهم بازی کردم خیلی خوشحال هستم. این رویایی بود که به حقیقت پیوست و انگیزه و اعتماد به نفس زیادی در من ایجاد کرد. هدف اصلی من این است که همراه ایران به جام جهانی صعود کنم و هواداران فوتبال را خوشحال کنم.»

آزمون در انتهای این مصاحبه بازیکن بین‌المللی مورد علاقه خود را هم معرفی می‌کند: «زلاتان ابراهیموویچ بازیکن مورد علاقه و الگوی من است و رئال‌مادرید نیز تیم باشگاهی مورد علاقه من محسوب می‌شود.»


 ورزش

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .