تبیان، دستیار زندگی
بخش اجتماعی سایت تبیان با انتشار مقاله ای با عنوان «روزهای گلایه از کرایه» به ببرسی روند افزایش نرخ کرایه تاکسی پرداخته است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چالش کرایه تاکسی را در تبیان بخوانید

بخش اجتماعی سایت تبیان با انتشار مقاله ای با عنوان «روزهای گلایه از کرایه» به ببرسی روند افزایش نرخ کرایه تاکسی پرداخته است.

هومن بهلولی- روابط عمومی

تاکسی

به گزارش تبیان، روند حمل و نقل عمومی و سیاست های آن به گونه ای است که گویا جای تاکسی و مردم عوض شده و قرار است آنها بر دوش مردم سوار شوند!

در بخشی از متن این مقاله آمده است: «با افزایش نرخ کرایه ها  اولین گزینه ای که خدشه دار می شود محیط زیست است! وقتی ناوگان حمل و نقل عمومی چه در زیرساخت ها و امکانات و چه در قیمت ها جوابگوی مردم نباشد و رضایت مندی آنها را در پی نداشته باشد مردم ترجیح خواهند داد با خودروهای شخصی خود رفت و آمد داشته باشند  چرا که با این وضع افزایش کرایه ها برای بسیاری از افراد جامعه به ویژه کارمندانی که باید برای تامین مخارج زندگی در چند شیفت مختلف کاری فعالیت کنند هزینه بالایی متحمل می شود.
ثابت نگه داشتن نرخ کرایه ها و جبران کردن حقوق رانندگان تاکسی ها و سایر وسایل حمل و نقل عمومی تدبیری است که دولت باید آن را تامل کند و نگذارد این تغییر قیمت ها و همچنین بد قولی او در قبال شهرداری به حمل و نقل عمومی و محیط زیست ضربه بزند.»

علاقمندان به منظور مصالعه مقاله اینترنتی «روزهای گلایه از کرایه» می توانند به بخش اجتماعی سایت تبیان مراجعه کنند.