تبیان، دستیار زندگی
موضوعاتی از قبیل بزرگ ترین، کوچک ترین، سریع ترین، کند ترین و مانند اینها همیشه باعث جلب توجه مردم می شود. علاوه براینکه این موضوعات به خودی خود جذاب هستند، مورد توجه رسانه های بسیاری نیز قرار می گیرند، زیرا رسانه ها نیز در پی جلب توجه و افزایش مخاطبان خود
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

توصیه های کاربردی برای مدیران روابط عمومی؛ استفاده از رکورد ها

موضوعاتی از قبیل بزرگ ترین، کوچک ترین، سریع ترین، کند ترین و مانند اینها همیشه باعث جلب توجه مردم می شود. علاوه براینکه این موضوعات به خودی خود جذاب هستند، مورد توجه رسانه های بسیاری نیز قرار می گیرند، زیرا رسانه ها نیز در پی جلب توجه و افزایش مخاطبان خود هستند.

هومن بهلولی- روابط عمومی

مسابقه

به گزارش روابط عمومی، موضوعاتی از قبیل بزرگ ترین، کوچک ترین، سریع ترین، کند ترین و مانند اینها همیشه باعث جلب توجه مردم می شود. علاوه براینکه این موضوعات به خودی خود جذاب هستند، مورد توجه رسانه های بسیاری نیز قرار می گیرند، زیرا رسانه ها نیز در پی جلب توجه و افزایش مخاطبان خود هستند. به منظور دستیابی به این هدف رسانه ها نیاز به تیتر های جذاب دارند و چه چیزی بهتر از موضوع رکوردهای خارق العاده می تواند این نیاز رسانه ها را تامین کند؟ این شیفتگی و افراط برای دانستن هرچه بیشتر چنین موضوعاتی علاوه بر اینکه باعث تالیف کتاب رکوردهای گینس و پرفروش بودن آن شده است، مشوق اصلی مردم برای خرید روزنامه نیز است.
چنین رکوردها و داستان هایی مورد توجه تهیه کنندگان برنامه های تلویزیونی نیز است. برنامه های بسیار زیادی در شبکه های تلویزیونی به رکوردهای عجیب و خارق العاده انسان ها می پردازند و اغلب مورد استقبال مردم نیز قرار می گیرند. اما در زمینه تجارت و کسب و کار موضوع کمی پیچیده تر می شود. به عبارت دیگر پیدا کردن یکی از موضوعات ذکر شده در بالا که در عین جذابیت به کسب و کار شما نیز مرتبط باشد دشوار بوده و نیازمند کوشش فراوان است.