تبیان، دستیار زندگی
اسلام هر سودی را حرام نکرده است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اسلام هر سودی را حرام نکرده است

isna

به گزارش تبیان آیت‌الله علوی‌گرگانی گفت: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند، مباحث نباید فقط بر روی کاغذ باشد؛ بلکه باید به آن عمل شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این مرجع تقلید در دیدار مدیر امور شعب بانک مهر اقتصاد استان قم اظهار کرد: اگر بتوانید نظرات مقام معظم رهبری را اجرایی کنید، امتیاز ویژه‌ای است که برای شما به حساب می‌آید.

آیت‌الله علوی‌گرگانی با اشاره به احکام فقهی سود بانکی خاطرنشان کرد: اسلام هر سودی را حرام نکرده است؛ بلکه سودهایی که در راه قرض و وام گرفته شود، حرام است.

این استاد حوزه تصریح کرد: سودی که اسلام بر آن نهی دارد، سودی است که ار ناحیه قرض پول به وجود آید و در نهایت ضربه آن به اقتصاد کشور خواهد خورد.

این مرجع تقلید بیان کرد: امروز بسیاری از مراکز تولیدی کشور راکد است و باید با برنامه‌ریزی آن را به راه انداخت.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری حوزه، این استاد برجسته حوزه اظهار کرد: باید اقتصاد مقاومتی بنابر فرمایش رهبر انقلاب در مرحله عمل قرار گیرد و انتظار ما این است که شما در خط پیروی از رهبری بوده و این شعار را اجرایی کنید.

آیت‌الله علوی‌گرگانی با اشاره به این‌که «امروز وضع پولی کشور مناسب نیست» اظهار کرد: یکی از مشکلات اصلی امروز کشور، کیفیت کارها و محصولات است؛ چراکه شاهد کیفیت مطلوبی نبوده و باید با ارتقاء آن به جامعه اعتبار بخشید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نباید فقط به فکر سرمایه شخصی بود، بلکه ارتقاء سرمایه کشور بسیار مهم است و ان‌شاءالله بانک مهر اقتصاد در این راه پیشگام و پیشقدم باشد.

انتهای پیام


ISNA News Feed

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.