تبیان، دستیار زندگی
آغاز ساخت مدرسه علمیه ۱۴ معصوم (ع) با حضور آیت ‎الله مکارم شیرازی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آغاز ساخت مدرسه علمیه ۱۴ معصوم (ع) با حضور آیت‌‎الله مکارم شیرازی

ساخت مدرسه علمیه ۱۴ معصوم

موسس مدرسه علمیه چهارده معصوم (علیهم السلام) پردیسان قم گفت: مراسم آغاز عملیات ساخت این مدرسه علمیه با حضور آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین میرمومنی در گفتگو با تبیان به نقل از  خبرنگار مهر، سکونت چندین هزار طلبه در منطقه پردیسان را مهم‌ترین عامل برای ساخت این مدرسه علمیه بیان کرد و گفت: کلنگ این مدرسه علمیه در روز پنجشنبه ۲۷ اسفندماه با حضور آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی به زمین زده می‌شود.

امام جمعه کهک که تاکنون اقدام به ساخت چند مدرسه علمیه در شهرهای مختلف کشور کرده است، زیربنای این مدرسه علمیه را حدود ۱۵ هزار متر مربع اعلام کرد و افزود: برای این مدرسه، امکاناتی همچون مسجد، سالن آمفی تئاتر، استخر و سالن ورزشی، کتابخانه و... پیش بینی شده است.

به گفته وی، زمین این مدرسه علمیه به مساحت سه هزار و ۴۰۰ متر مربع از سوی اداره کل راه و شهرسازی واگذار شده و مجوز لازم برای ساخت این بنای حوزوی دریافت شده است.

مراسم آغاز ساخت مدرسه علمیه ۱۴ معصوم(علیهم السلام) روز پنجشنبه ۲۷ اسفند ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه در پردیسان، بلوار سلمان فارسی، بلوار آزادی، بلوار شهید احمد کوچکی، خیابان رودکی، روبروی مجتمع علامه امینی، جنب کتابخانه عمومی برگزار می‌شود.

این مدرسه علمیه اولین و بزرگ‌ترین مدرسه علمیه در منطقه پردیسان است.


خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .