تبیان، دستیار زندگی
ند! هفته نامه کیکر در شماره ی اخیر خود نوشت باشگاه بایرن مونیخ آلمان در جریان اردوى خود در شهر دوبى امارات به دنبال فروش على كریمى، لژیونر ایرانى است. به گزارش تبیان هفته نامه كیكر در گزارشى كه روز دوشنبه به چاپ رساند...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بایرن جواب كیكر را داد : کریمی می ماند!


هفته نامه کیکر در شماره ی اخیر خود نوشت باشگاه بایرن مونیخ آلمان در جریان اردوى خود در شهر دوبى امارات به دنبال فروش على كریمى، لژیونر ایرانى است.

به گزارش تبیان هفته نامه كیكر در گزارشى كه روز دوشنبه به چاپ رساند، مدعى شد على كریمى در دوران حضور بایرن در دوبى، به تیمى از امارات واگذار مى شود. اما اولی هوینس امروز این خبر را تکذیب کرد .

کیکر در گزارش خود ابتدا به این اشاره كرده بود كه بایرن از بابت حضور در امارات به دنبال دسترسى به اهدافى است كه فروش على كریمى، بازیكن ?? ساله ایرانى یكى از آنها است.

این نشریه افزود: كریمى یك سال و نیم قبل، از فوتبال امارات به تیم بزرگى نظیر بایرن مونیخ رسید اما به نظر مى رسد مورد توجه چندین تیم اماراتى است. كیكر از قول اولى هوینس، مدیر تیم بایرن عنوان كرده بود : اكنون مشغول فكر در خصوص این موضوع هستیم كه آیا مى توان على را در ماه ژانویه به تیمى دیگر واگذار كرد و مدیر تیم فوتبال باسرن امروز در گفت و گو با روزنامه البیان امارات تاکید کرد علی کریمی تا پایان فصل جاری و اتمام قراردادش حتما در بایرن باقی خواهد ماند و باشگاه بایرن به هیچ وجه قصد فروش این بازیکن را ندارد.

ماگات : کریمی می تواند به ترکیب بایرن بازگردد.