تبیان، دستیار زندگی
ویژه نامه الکترونیکی «بهشت سوخته» همزمان با ایام سوگواری شهادت حضرت صدیقه طاهره (سلام الله علیها) توسط تارنمای فرهنگی اطلاع رسانی تبیان در محیط مجازی تهیه و منتشر شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ویژه نامه «بهشت سوخته» منتشر شد

ویژه نامه الکترونیکی «بهشت سوخته» همزمان با ایام سوگواری شهادت حضرت صدیقه طاهره (سلام الله علیها) توسط تارنمای فرهنگی اطلاع رسانی تبیان در محیط مجازی تهیه و منتشر شد.

هومن بهلولی- روابط عمومی

شهادت حضرت فاطمه (س)

به گزارش روابط عمومی، بخش تاریخ و سیره معصومین (علیه السلام) موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان این ویژه نامه را در محیط فلش طراحی و منتشر کرده است.

در این ویژه نامه بخشهایی همچون «کلیپ ، نواهنگ ،تصاویر ویژه،پیامک های فاطمی،قفسه» و مقالاتی نظیر «فاطمه ای که گفت، فاطمه ای که عمل کرد/فاطمه علیهاالسلام، و حضور زن مدرن در جامعه امروز /وقتی عایشه از فاطمه علیهاالسلام می گوید/ولایت فاطمی در امتداد ولایت الهی /همسرداری را از فاطمه علیهاالسلام بیاموزیم/دروغهای مخرب در پشت پرده فضایل فاطمی / زهراء سلام الله علیها و معمای مرگ جاهلی و خلافت نامشروع / عصاره عصمت در دامان مادری معصوم / واکاوی جریان تشکیک در شهادت صدیقه کبری علیهاالسلام / مهمان ناخوانده شبِ عروسی /وقتی پیامبر خدا، بهشت را تضمین می کند/ زندگی سیاسی الهی به سبک فاطمی/کسی که برای ائمه علیهم السلام الگو و حجت است /وقتی پای "من" در میان است!/اشک قلم» منتشر شده است.

مطالب این ویژه نامه توسط ابوالفضل صالح صدر برای بخش تاریخ و سیره معصومین (علیهم السلام) جمع آوری شده و طراحی آن بر عهده سمیه ظهرابی بوده است.

گفتنی است پیش از این نیز به همین مناسبت ویژه نامه هایی همچون «طوبای ارغوان /مادرم زهرا/ غمنامه بانو/قرآن بی کوثر/بهشت بی نشان/ضریح گمشده/این الفاطمیون/سوگنامه یاس » در همین بخش تهیه و منتشر شده بود که در نشانیhttp://www.tebyan.net/در اختیار علاقه مندان قرار گرفت.