تبیان، دستیار زندگی
ردد با ورود بایرن مونیخ به دبی و آغاز تمرینات این تیم خصوصا در ورزشگاه اختصاصی باشگاه الاهلی موضوع انتقال کریمی به تیم های عربی مهمترین سوژه رسانه های عرب زبان به حساب می آید و تمرین مونیخی ها تحت تاثیر این ماجرا قرار...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ماگات: کریمی می تواند به ترکیب بایرن بازگردد


با ورود بایرن مونیخ به دبی و آغاز تمرینات این تیم خصوصا در ورزشگاه اختصاصی باشگاه الاهلی موضوع انتقال کریمی به تیم های عربی مهمترین سوژه رسانه های عرب زبان به حساب می آید و تمرین مونیخی ها تحت تاثیر این ماجرا قرار داشت اما اظهارات فیلیکس ماگات و حمایت قاطع او از کریمی تا حدودی عرب ها را نا امید کرد.

ماگات در پایان تمرین بایرن در میان خبرنگاران حاضر شد و ابتدا دقایقی به طور اختصاصی به تشریح موضوع جدایی کریمی پرداخت؛" زمانی که کریمی به بایرن آمد عملکرد فوق العاده ای داشت اما وقتی کسی در بایرن با مصدومیت مواجه می شود و از ترکیب خارج می شود بازگشت به ترکیب اصلی آسان نیست. او به عنوان یک بازیکن جانشین هم موفق بود و باز هم با تمام قدرت به کار خودش ادامه می دهد تا جایگاه ثابتی در ترکیب تیم داشته باشد. کریمی هنوز فرصت لازم را به دست نیاورده تا در ترکیب جای خودش را تثبیت کند."

ماگات در ادامه گفت:کریمی اگر می خواهد در ترکیب باشد باید همان سطح فنی خودش در آغاز فصل را داشته باشد و او می تواند باز هم در ترکیب بایرن بازی کند. من از موضوع انتقال او به تیم های دیگر خبر ندارم اما می دانم کریمی می تواند باز هم برای بایرن بازی کند.

با این وجود روزنامه های اماراتی دست بردار نیستند. الاتحاد در این خصوص نوشت:"کریمی در بازگشت به زمین الاهلی درخشش قابل توجهی در تمرینات داشت و با دقت ضربات خودش را وارد دروازه می کرد. او شاید در آستانه بازگشت به لیگ امارات قرار داشته باشد و به هر حال می داند که در اینجا مورد توجه قرار دارد. طبق گزارشات دریافتی کریمی سه پیشنهاد از لیگ قطر دارد. الاتحاد عربستان به دنبال او است و الاهلی امارات هم خیلی دوست دارد مهاجم سال ها گذشته را دوباره جذب کند تا وضعیت فعلی را در جدول بهبود بخشد."

محمد مطر از اعضاء هیئت مدیره باشگاه الاهلی هم در این خصوص گفت و گویی انجام داده است؛" من رابطه نزدیکی با کریمی دارم و پیش از این با او در این خصوص صحبت کرده ام . مذاکرات در فرودگاه دبی انجام شده اما همچنان منتظر پاسخ باشگاه بایرن و تصمیم نهایی آنها هستیم."

به گزارش خبرگزاری فوتبال روزنامه البیان امارات با اشاره به احتمال حضور کریمی در الاهلی به تمرین بایرن اشاره کرده و می نویسد؛ " بایرن مونیخ ستاره های سرشناسی دارد اما کریمی بیش از هر کس مورد توجه بود چون احتمال دارد او باز هم در همین ورزشگاه برای الاهلی بازی کند. مسئولان باشگاه ترجیح می دهند دو بازیکن خارجی خودشان را بفرشوند و با کریمی به روزهای خوب بازگردند."کریمی هم در این خصوص پاسخگوی خبرنگاران بوده است؛" من به عنوان بازیکن می دانم که با باشگاه قرارداد دارم و بایرن باید در خصوص آینده من تصمیم بگیرد.من تمرین می کنم و مسائل دیگر ارتباطی به من ندارد. اگر پیشنهادی هست مدیربرنامه هایم آن را بررسی می کند و مسئولان باشگاه تصمیم گیری خواهند کرد."

کریمی با 3 میلیارد در الاهلی !