تبیان، دستیار زندگی
شمسایی 5 گل تا آقای گلی فوتسال دنیا وحید شمسایی بهترین گلزن تیم ملی فوتسال کشورمان و بهترین گلزن آسیا در آستانه خلق رکوردی تازه و افتخاری بی نظیر برای فوتسال ایران قرار دارد. به گزارش خبرنگارمهر، وحید شمسایی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ایران مهد گلزنان جهان

شمسایی 5 گل تا آقای گلی فوتسال دنیا


وحید شمسایی بهترین گلزن تیم ملی فوتسال کشورمان و بهترین گلزن آسیا در آستانه خلق رکوردی تازه و افتخاری بی نظیر برای فوتسال ایران قرار دارد.

به گزارش خبرنگارمهر، وحید شمسایی تاکنون درمسابقات فوتسال قهرمانی آسیا، بازیهای سالنی و دیدارهای رسمی تیم ملی 297 گل به ثمر رسانده است و در آستانه ثبت رکوردی جاودانه در فوتسال جهان قرار دارد .

وی در دیدارهای اخیرتیم ملی فوتسال مقابل اسپانیا با به ثمر رساندن یک گل ، یک گام دیگر به مانوئل توبیاس برزیلی که با 302 گل ملی رکورددارگلزنی فوتسال جهان است ، نزدیک تر شد .

شمسایی در تورنمنت بین المللی اردبیل که به مناسبت افتتاح سالن حسین رضازاده دربهمن ماه برگزار خواهد شد می تواند مقابل تیم های روسیه و ازبکستان رکورد گلهای ملی جهان را جابجا کند و به تنهایی در صدر گلزنان فوتسال جهان قراربگیرد .

بهترین بازیکن فوتسال آسیا درصورتی که بتواند به روند گلزنی های خود در این دو دیدار دوستانه ادامه دهد به رکوردی بی نظیر وتازه برای فوتسال کشورمان دست خواهد یافت ونظیرعلی دایی که رکورداربهترین گلزن فوتبال جهان است این عنوان را درفوتسال از آن خود خواهد کرد.