تبیان، دستیار زندگی
آیت الله مکارم شیرازی ارتحال آیت الله واعظ طبسی را تسلیت گفت
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آیت‌الله مکارم‌شیرازی ارتحال آیت‌الله واعظ طبسی را تسلیت گفت

isna

‌آیت‌الله مکارم‌شیرازی، با صدور پیامی ارتحال آیت‌الله واعظ طبسی را تسلیت گفت.

به گزارش تبیان به نقل از گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، متن کامل پیام این مرجع تقلید به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

رحلت آیت‌الله واعظ طبسی آن عالم پرتلاش صاحب آثار ماندگار موجب نهایت تأسف گردید. این عالم ربانی علاوه بر نقش بسیار مؤثری که در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی داشت در آستان قدس رضوی تحول بی سابقه‌ای ایجاد کرد و چندین برابر آنچه بود بر آن آستان مقدس افزود تا زائران آن آستانه مقدسه در رفاه کامل باشند. مدارس علمیه متعدد، کتابخانه پرشکوه و حسینیه‌های باشکوه تأسیس کرد، افزون بر این‌ها با استفاده از عمر پربرکتش نهاد فرهنگی گسترده و فعالی برای آستان قدس رضوی فراهم ساخت تا زائران این بقعه مقدسه دست خالی بر نگردند و با آگاهی بیشتر از اصول و فروع اسلام به دیار خود بازگردند.

به یقین می‌توان گفت که آستان قدس از روز اول تا زمان او تولیتی همانند او نداشته است.

اینجانب به تمام حوزه‌های علمیه مخصوصاً حوزه علمیه خراسان و همه خادمان بارگاه ملکوتی رضوی و بیت معظم آن مرحوم صمیمانه تسلیت می‌گویم و از خدا می‌خواهم روح مقدس او را با ارواح آل محمد(علیهم السلام) مخصوصاً مخدوم شریفش حضرت ثامن الائمه علی بن موسی الرضا(علیه آلاف التحیة والثناء) محشور گرداند و به بازماندگان صبر و اجر فراوان عنایت فرماید.»

انتهای پیام


ISNA News Feed

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .